hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Videoer av deg og hest
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Videoer av deg og hest
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 17

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:27:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Oi.. her var det mange koselige kommentarer.. :') Vet liksom ikke helt hva jeg skal svare på dem, jeg.. Takk <3

Jeg bruker helt standard Windows Movie Maker, skal ligge på de nyeste pc'ene iallefall. Har brukt effektene Ton opp og ton ned + lavere hastighet på alle klippene.. Forkortet en del av dem.. (: Enkelt og greit. Det som tok litt tid var å få alt til å passe til musikken.

Sangen heter Teardrop og fremføres av Massive Attack (& Portishead)!
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:34:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Å legge ut film her blir dom og prøve hoppe etter Virkula, for filmen din chk var bare helt fantastisk vakker!!...
Denne filmen er vel egentlig ikke direkte en film da, for vi har ikke enda fått summet oss til og kjøpe videokamera som kan koples direkte til pc`en. Så her er det en sammensetning av bilder, men dere får se og dømme selv
(Laget av min datter, så det er en film til hennes gode gutt, Kelly)
http://media.putfile.com/Kelly-0001

chk, jeg bruker også Movie Maker men har ikke enda funnet ut av dette med redigering av film. Skal studere nærmere og se om jeg kan finne ut av det, tusen takk for tipset hvertfall
Blir nok lettere og få det til nå.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:42:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Utrolig søt ponnis! :) Jeg likte den filmen veldig godt, jeg! Kelly minner meg litt om Absira.. :) (x-forponnien min som jeg red i fire år før jeg, akk, ble for stor..) De ser utrolig flotte ut på de konfirmasjonsbildene! :) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:45:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Vi satt og så på det samme tidligere i dag, syntes de liknet ja :o)
He he, ja.. jeg liker og knipse så konfirmasjonsdagen var intet unntak :o) Men kjempekjekt og ha og se tilbake på.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  22:58:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Windows Movie Maker ja, det har jeg jo! :D Da må jeg prøve å få laget en film ; ) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:04:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempeflotte filmer begge to! Windows movie maker er et genialt og ikke minst ENKELT program![URL=http://s37.photobucket.com/albums/e62/majapews/?action=view¤t=7af1e32f.flv][/URL] Lagt den ut på spragtråden, men her er den igjen;) Eneste filmen jeg har! Kom gjerne med komentarer=)

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  23:21:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hjelp! Jeg får ikke lagt til lyd. Jeg får denne feilmeldingen; Filen C:\Documents and Settings\HP_Eier\Mine dokumenter\Mine mottatte filer\01 This Years Love.mp3 er tom.

Hva gjør jeg?
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:23:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rare greier... Får du spilt av sangen ellers da?

OT: Fiin avatar Kristine

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  23:24:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp, det får jeg! Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:26:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har egentlig ikke peilig... Prøv å flytte filen kanskje?

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  23:29:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har prøvd, men det funker fortsatt ikke. Merkelig! Jeg som hadde laget så fin film og greier ;-) Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:30:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det bare den sangen eller?

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:34:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Maja: Sangen passa definitivt til filmen :) Så kjempemoro ut! Flinke dere er. Du må vite hvor heldig du er som kan ri sprang. Jeg savner det så pinefult mye. Nobello er jo ingen spranghest akkurat.. x) For noe er han gammel, og .. eh. tjukk x) Men til dressur er han jo flott, da .. :D

Noen som vil låne meg en spranghest? xD Jeg tar ansvar for meg sjøl.. haha.
Vurderer å redigere noe annet som jeg tok inn i går; film av meg og Melizza (araberhoppe jeg red et halvt år for trening og salg)... Mulig jeg gjør det.. :)
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:37:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Til den første filmen:

Samme som mange andre har sagt: Har nesten tårer i øynene altså. Den musikken og sakte film var en fin kombinasjon. Og når han fulgte etter deg når du gikk, ntååå! :')
Så flink som gutten din er, sånn ønsker jeg at snuppa mi skal bli også, det ligger litt langt frem i tid, men...
Uansett, dere er et fint par (ihvertfall virker det sånn på denne filmen) og filmen var fin!

Haoli <3
Redigert av - Liselotte den 07/07/2006 23:42:16 Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  23:37:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk chk Du har jo en knakende god dressurhest i Nobello da, Skulle ønske jeg kunne ri Fernando så flott *Drømme*

Gå til toppen av siden
Side: av 17 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.