hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mistet stallplassen min!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Mistet stallplassen min!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 07/07/2006 :  09:30:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jadda, jeg hadde betalt for oppstallinga av Miss frem til 15.juli, men i går kom det noen andre å fikk boksen min! Greit nok at de stod tom, men jeg hadde faktisk betalt for den.... Jeg var etter eieren med kontrakta mi i går, der stod det klart og tydelig at jeg bestemte over den boksen til 15.juli, evt. lenger om jeg skrev kontrakt på forlenget leie. Nå betaler jeg praktisk talt for den hesten som bruker boksen, og eieren får dobbel betaling for boksen..

Hva skal jeg gjøre??

www.hestene.no

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 07/07/2006 :  09:42:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Du har krav på å få betalt tilbake leien din. Evt må den som leier din boks betale til deg.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway
Innlegg: 1245

Skrevet - 07/07/2006 :  10:23:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jepp. Ville gått til stalleier, pekt på kontrakten og krevd penger for de dagene som den andre hesten bruker boksen din.
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 07/07/2006 :  10:31:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har allerede snakket med vedkommende. Det står klart i kontrakten in at jeg disponerer boksen frem til 15.juli.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 07/07/2006 :  11:39:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kontraktsbrudd fra stalleier på det groveste! Dette dreier seg ikke om at du ikke trenger boksen din, men at stalleier faktisk får dobbelt betalt for en og samme boks.

Det er da ingen ting å være i tvil om, du skal ha tilbakebetalt halve beløpet for en halv måned. Blir stalleier kranglete på dette må du ta affære. Dette er IKKE et positivt ord å få på seg som utleier av stallplass.

Lykke til.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 07/07/2006 :  11:41:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk. Nei, jeg kommer nok til å fortelle det til folk i området om jeg ikke får tilbake noe. Jeg skal ha tilbake alt jeg har betalt fra 6.7-15.7, etter min mening. :-/
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway
Innlegg: 694

Skrevet - 07/07/2006 :  13:27:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Ja det skal du!!
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 07/07/2006 :  13:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jepp. Og hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg flyttet hesten som står i boksen ut og sovet der selv.
Husker noen forsøkte å ta over min bok da Birk døde, jeg ble helt hysterisk (tålte ikke så mye da), heldigvis tok de til fornuft, men hadde de ikke gjort det hadde jeg satt opp en diger hengelås på boksen uten tvil.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan
Innlegg: 1402

Skrevet - 07/07/2006 :  14:08:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du Mari? Har du en gyngehest fra da du var liten? Eller kanskje du kan låne en? Ta den med deg på stallen og plasser den i boksen tom 15 juli... Gå til toppen av siden

susanne

Norway
Innlegg: 642

Skrevet - 07/07/2006 :  14:27:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehehe, du kan låne gyngesauen min=D
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

kari anne
» VIP

Innlegg: 209

Skrevet - 07/07/2006 :  14:31:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi hadde samme problem i stallen vår en sommer... Endte med at nesten alle som skulle ha hestene sine på beite låste boksene meg kjetting og hengelås med alt utstyret inni slik at det slapp og bli noe videre konflikter mellom stalleier og leier... Dårlig gjort når det er sånn. Vet jo aldri om hesten plutselig må inn fra beitet igjen for eksempel... Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Innlegg: 658

Skrevet - 07/07/2006 :  19:47:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
når jeg hører slikt, blir jeg rett å slett forbanna! Når du har betalt leien frem til 15 så skal da jammen meg ingen komme der og bruke den plassen! Den er din så lenge du har betalt den. Gjør som folk sier, ta med deg en gyngehest... ;) dersom utleieren både får penger av deg OG den andre som nå har satt hesten i DIN boks, så sier det litt om nordmannens griskhet etter penger... Stå på ditt.. Du har ALT på din side... Har du snakket med vedkommende som har hesten sin i boksen din? om du forteller henne hvordan ting står til, så kanskje hun også forstår deg, for slikt noe kan man da bare ikke finne seg i!!! ( jada, Anne-Line blir litt provosert...;) )
Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 07/07/2006 :  20:19:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skal få pappa til å ringe nå.. Skjerper de seg ikke da, så ringer jeg politiet.. Uansett om det er mye penger eller ikke, pengene vil jeg ha igjen!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Angela_Dunjar

» VIP

Innlegg: 658

Skrevet - 07/07/2006 :  20:41:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja stå på krava! om det gjelder 200kr eller om det gjelder 3000kr så er det prinsippene som gjelder; man skal ha igjen det som noen skylder en...mener jeg da...
lykktil, håper det ordner seg!

Man skal ikke tro man er noe, man skal vite ;p Gå til toppen av siden

ked

Innlegg: 155

Skrevet - 09/07/2006 :  00:05:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er virkelig prinsippet så viktig?
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Innlegg: 1752

Skrevet - 09/07/2006 :  00:19:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er virkelig prinsippet så viktig?


Opprinnelig postet av ked


Ja.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2024 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.