hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - fluer
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 fluer
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:26:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg blir gal på alle de fluene!!det vet vel resten av dere som har hest i nærheten også regner jeg med?
altså har dere noen forslag på å bli kvitt dem,så dem ikkke surrer rundt på soverom og inne i huset i det hele tatt?
er bare såååå iritasjonsmoment

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:51:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hehe, må først bare nevne at det virker som at du kjeder deg litt, siden du hele tiden skriver inn nye emner her Men kos det Ikke at du kjeder deg da:P

Fluer.. Besto pleide å sette frem eddik hun, men vet ikke omdu kan sose rundt med det i en stall?:S
Det går an å kjøpe "flueteip", fluene lukter noe tror jeg og blir klistra fast. Ganske ekkelt å se på, men bedre enn at de svirrer rundt! Vet dessverre ikke hvor du får tak i det..

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  01:13:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er inne i huset problemet ligger,i stallen blir det fluespray:)
om jeg kjeder meg??nei,det har vi aldri sett..mamma sier jeg må bevege meg litt mere ut for å ikke bli sånn einstøing som pappa;)thihi

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  01:37:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
forresten jeg*maria-stuck in my own tread again*kjeder meg ikke,bare liver opp mixen litt:)kommer sikkert en sånn debatt snart igjen om at jeg skriver for mye her.eller har folk blitt litt mere voksne kansje??thihi
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  01:38:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
*bare svare en gang til*
kansje jeg heller skal ta meg engelsktimer,men nå skal jeg gå å plage folk på snikksnakk.hehe..baybay.mohahaha

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  10:45:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
på felleskjøpet har de fluepapir da.. det bruker jeg.. og noen strimler til og dra ut.. men de kjøpte svogeren min så jeg er ikke sikker på hvor de kommer fra.. vi har det litt ekstra ille med sauene og hestene...

så er det den gode gamle flue smekkeren da... SMAKK!!

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  11:16:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sitter konstant med fluesmekkeren i hånden, sprayer hele huset ihvertfall to ganger i uka og har fluepapir mange steder. Våkner jeg alikevel fordi jeg sloss intens med en irriterende flue? JA! Sitter jeg og ser ut som jeg har spasmer fordi jeg konstant har fluer rundt meg? JA!
Skal kjøpe kjøttetende planter for å se om det hjelper. Gleder meg til å se disse irriterende skapningene blir lurt ned i gapet og.. Jafs. Hehe. :)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 07/07/2006 :  11:29:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
Jeg trur jeg kan leve med dem rundt på soverummet..men stakkars hestene! Det er verre...
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 07/07/2006 :  12:09:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uff ja. Var ute å red her en dag. Mye hestbrems. Så jeg lot hestbremsen sitte på meg å suge blod i stedet for at de skal plage hesten. 3-4 på hver arm, et par på ryggen og noen på lårene. Så fremt de ikke satt seg i trynet mitt gikk det bra.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.