hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - det å kjeeede seg...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 det å kjeeede seg...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:26:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jeg er superdårlig til å være alene,så reiser hele familyn bort i helgen.så trenger litt tips om hvordan jeg skal overleve helgen uten å kjede meg i hjel!hva gjør du når du er alene?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:33:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hmm.. jeg sitter her for det første:P Også bader jeg med venner:) Ganske ofte å se ute på veien i de kule bilene til kompisene mine;P Ser film med folk, ser tv aleine.. Men om jeg ikke kan være med noen, så skriver jeg ofte. (Er hekta på skriving, klarer meg ikke uten:S) Ehm.. Er vel ikke så mye mer? Soler meg, spiser is.. Er selfølgelig i stallen, bader gjerne med hestene:) Jeg elsker å være aleine hjemme jeg, så jeg nyter det fullt ut:)

Du kan jo invitere en venninne bort en dag?:) Alltid koselig å prate hest, bade, spise is og slikke sol med en venninne

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:38:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har ikke sånne venninner jeg:\
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:56:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Huffda.. hmm.. SKAL JEG KOMME TIL DEG? hvor bor du?? hehe, jeg kan ta første fly!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  21:50:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hehe,det hadde vært kos det.så kan vi ri tur:P

ah,ringte ei i sted å spurte om jeg ville være med som hestepasser på stevne på hadeland.bodd der selv en gang(og startet) så hadeland here i come!håper å se en del gamle bekjente mennesker og dyr.der jeg jobba før ligger like ved siden av,så har ikke vært er siden barneskolen,så å komme på uventet visitt kan bli gøy:)gldere meg skikkelig til å se hvor hestene har vokst og forandret seg:)men dette varer bare noen timer,så var det de restrerende timene da
:(
maria trenger visst flere venner og venninner:P
nah,kristine,du er jo så søt da:)))))))))

flere forslag mottas med STOOOOOR takk;)

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:03:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Sjekk filmlista til Mix, skaff deg sånn filmabonnement, se masse film, tren, spam ned forum, sol deg, ri, se på tv, spis, dusj, napp øyenbrynene, fil neglene, barber leggene.... Dette tar jo tid :P
-Marte Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:06:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Er på nettet jeg Jeg er jo ikke så veldig mye hjemme alene, men når jeg er det pleier jeg å sitte her =D
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:18:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg er superdårlig til å være alene,så reiser hele familyn bort i helgen.så trenger litt tips om hvordan jeg skal overleve helgen uten å kjede meg i hjel!hva gjør du når du er alene?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Hehe. HELE min familie reiser også bort i helga. Borte fra fredag til søndag. Da skal jeg kose meg med venner!:)
Jeg liker å kjede meg for om jeg gjør det har jeg jo ingenting å gjøre, og da kan jeg jo velge å vrake i ting jeg vil holde på det! :)
morro.

Så i helga skal jeg:
*Ha besøk/besøke venner/venninner
*Riiii:)
*Være her
*Sole meg og bade med venner (kanskje også med hesten)
*Spise is
*Savne Andrea (& Juni) som er bortreist og kommer hjem på søndag/mandag
*Sooove
*Ha det morsomt! :D

Lykke til i helga da. Ring om du kjeder deg for mye;) Så kan jeg komme å lage litt liv;) hehe...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:26:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
spam ned forum,hva er det?
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:39:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Finn deg ettellerannet forum på http://s15.invisionsfree.com og bare skriv masse drit :) Lag en hemmelig konto og provoser folk med noe du egentlig ikke har peiling på. Kjeder jeg meg nok kan jeg finne på sånt ;)
-Marte Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:56:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadeland sier du?? Åh, mitt vakre hjemsted, hehe.. Hva slags stevne skal venninnen din på?

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:15:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
dressur:)
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:08:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Og lille Maria, når skal du på stevne? Jeg skal passe broren min i mårrakveld, væra aleine, så må gjerne komme å holde meg med selskap, hehe
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:34:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
da kommer jeg til deg i morgenkveld jeg vøtt,thihi:)stevne er lørdag.
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:36:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hvor bor du egentlig?:)

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  00:48:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Suuupert. Skal vi se skrekkfilm daaaa? hah :p *Wenche blir livredd* kremt..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.