hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - bra pris?!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 bra pris?!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

susanne

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  18:42:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
skal ha hest hos venninna mi nå også lurte jeg på om dere synes jeg får mye for pengene eller om de har en dyr stall, er vel egentlig selv ganske fornøyd, men lurer jo litt på hva dere synes da

2500:
flis
boks leie
høy(god kvalitet)
för(spesialför kjøpes selv, men trekkes fra i prisen)
Alle föringer (3 ganger daglig)

for 500 ekstra er det innslipp/utslipp og møkking.
og det er nok padocker og beiter til at alle hestene kan stå ute hele dagen

Fasiliteter:
Horsewalker kommer til høsten
Vitafloor
Tilgang på stor ridebane (på jarlsberg)
lange grusveier på gården(uten trafikk) til treninger og direkte tilknytning til travbanens fasiliteter
Store padocker
Ellers har de tilgang til alle fasilitetene på travbanen.

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=)

EvaV

Skrevet - 06/07/2006 :  19:25:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syntes det virker som en helt grei og vanlig pris. Tror jeg betalte 2700kr for boks, flis, høy, for, alle foringer, ridebane, paddock, ridestier og ridehus i nærheten. Det var ikke inkludert møkking og utslipp. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  19:54:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Synes det hørtes helt greit ut jeg også. Og jeg hadde gladelig betalt 500 ekstra for utslipp - men rar som jeg er vil jeg gjerne møkke selv da. Er det mulig å kun få utslipp for litt mindre?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  20:35:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
ja det er fullt mulig å møkke selv, men betale ekstra for kun utslipp!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  20:51:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hos oss koster det 2300,-. Det inkl Foring morra og kveld. Høy, kraftfor, inn og ut slipp. Flis, og møkk bortkjøring. Rund paddock. 6oo m bane og 2000 m lang trenings linje:)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  21:33:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Syn også det vare en grei pris, en super pris med all den tilgangen man får til vitafloor osv.

Min stallleie er
pony: 2.500,-
hest: 3.000,-

inkl. utebane-ny stor ridebane med ridehus kommer etter sommeren, foring, utslipp, møkking i ukedagene, for-flis-høy
Når ridehuseet kommer møkker vi selv (noe som jeg gjør selv hver dag uansett)

Er ellers alt som trengs her, vaskespilt, gode tur/bademuligheter osv, og det er en ny stall!

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen.
Redigert av - Don-Pedro den 06/07/2006 21:34:58 Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  22:45:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det er en helt grei pris jeg, med tanke på hva du får...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  23:07:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
glemte å legge til at vi har 2 vaskespilt med varmtvann og varmerom med parabol tv!
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 07/07/2006 :  00:46:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det hørtes ut som et flott sted til en helt normal pris.

Selv står jeg oppstallet, (eller rettere sagt hesten min...), på Hannestad i Vestby. Supert sted, all ros til Gry!!!

Jeg betaler 2700,- pr mnd. (1000,- for tomboksleie)

Da får jeg:
Fòring 3 ganger pr dag, (høy + kraftfòr), inn og utslipp, av og på med dekken etter behov, flis, ridebane og flotte turmuligheter. Vi har også tilbud om sommerbeite om det er ønskelig, ingen stallvakter hverken i ukedagene eller helgene. Butikk på stedet, mulighet for leie av henger og råd og veilledning om vi har behov for det.

Tror jeg fikk med alt nå...
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  13:32:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Hørtes ut som en helt grei pris det :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.