hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jodhpurs og gaiters/støvelskaft
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Jodhpurs og gaiters/støvelskaft
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Løkki

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  14:18:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har heilt gitt opp å finne ridestøvlar som passer til leggane mine, og har bestemt meg for å kjøpe jodhpurs og støvelskaft i staden for. Må ha noko som er lov å ri dressurstevner med. Så lurer på om nokon har noko å anbefale? Må vere svarte, ikkje over 2000,- kr til sammen, men helst under 1500,- Behagelige å ha på (ikkje stive *grøss*), og god kvalitet.
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  06:12:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
EQUI comfort jodphurs og støvelskaft,har jeg:)fornøyd bruker,som faktisk passet mine legger også:))rundt tusenlappen til sammen..heimer har dem i hvert fall.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  15:18:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Dei som er i Hööks, er dei gode? Og skoa som "høyrer til", er der vanleg størrelse på dei? Eg har nokre litt annleis som eg kjøpte i Hööks for eit par år sidan, dei er same str som eg brukar i joggesko (skatesko), er dei som "høyrer til" like eins?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 06/08/2006 :  12:32:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg prøvde de som de hadde på høøks, og skaftene er jo like smale som støvlene de selger jo!
*irritere*

Jeg var nemlig også på jakt etter slike, så jeg vil gjerne også høre om noen kan anbefale skaft som ikke er altfor dyre, og som går rundt en (vitterlig...) normal legg? Endte foreløpig opp med et par nappachaps, men det er jo ikke noe for konkurransebruk... :/

Jeg skjønner forresten ikke helt hvorfor det er så vanskelig å lage sånt i litt forskjeliige størrelser, omtrent alle jeg kjenner som har litt legg, strever med å finne støvler/skaft som passer. ALLE ryttere har vel ikke pinnebein?
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  12:43:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Så dei skafta Hööks har, passar ikkje folk med store leggar? Då berre avbestiller eg dei altså, for då er det ikkje vits å vente på dei ein gong..
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 06/08/2006 :  13:45:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Nei, de støvelskaftene fra hooks passer ikke for folk med store legger. Ikke engang folk med normale legger! Bestilte et par slike for et halvt år siden og det er så vidt jeg får de igjen (og jeg har ganske tynne legger,for å si det sånn). Også er de sinnsykt lange og smale. Angrer veldig på at jeg kjøpte dem.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  15:26:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ok, men då avbestiller eg dei.

Dei som Børjes har da? Er dei ok?

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 06/08/2006 :  19:58:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Har borjes støvelskaft?

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:48:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Har ingen peiling. Drit heller i det, og får prøve å finne noko på OHS (Oslo Horse Show). Chapsa for halde på utstillinga.
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 06/08/2006 :  20:57:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Exactly my thought, Oxhovds victoria... ;) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.