hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg døøøøøør!!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Jeg døøøøøør!!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  14:05:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

28 grader i skyggen.
40 grader i sola.

Fy F*, jeg dør!!

Orker ikke være ute når d er så varmt, og hestene ser ut som om de holder på å smelte.
Satte vannsprederen inn i luftegården til de, og hoppa mi gikk å stillte seg rett over den.. DA er det varm.. hehe..

Hvordan er været hos dere?

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  14:08:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
vaaarmt, vi tar inn hestene i 3 tiden nå vi, så får de komme ut når det er kjøligere. Er ikke skygge i alle paddockene så da har de bedre inne.
hestene står å svetter når de står stille :o
SIESTA <3
Synes det deilig jeg

Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  14:17:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
her er det 30grader i skyggen...
bedre inne akuratt nå..;) hehe... Ponnin står på beite med en liten skog de kan gå inni, men i går sto hun inne noen timer midt på dagen..Hun måtte omtrent dras ut igjen;) morsomt..

Men vi må ikke klage, det er jo digg :D

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  14:20:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
I går var her 29 grade i skuggen, HEILE dagen!
Heldigvis har dei mykje skugge hestane, og eg fylte på bøtta med vatn heile tida. Det som plagar hestane mest er flugene, kleggane og noke kvepse-lignande fluge. Heldigvis er her ikkje steikande sol heile dagane, men litt skyar her og der. Men det er varmt nok i vert fall.

Synd her ikkje er nokre fine plassar, der me har lov, der me kan gå ned til elva. Så hestane kan få "duppa" seg litt. Men uansett er det vel litt langt å gå for lille Casanova..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  14:43:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tja, i skyggen er det vel rundt 30 grader omtrent hele dagen, og i går leste jeg av 49,5 grader i solveggen.. Puh, da blir det varmt.. Kenzo går ute fra 9-13, og jeg rir på kvelden da det ikke er så stekende varmt. Det var faktisk en hest på stallen som fikk heteslag i går! Stakkars!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  15:12:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, glovarmt ute! Is+ badig = deilig på dager som dette... Håper inderlig at det holder seg rundt 15-20 neste uke... Skal på rideleir og hvis jeg skal ri to timer i denne varmen her hver dag kommer jeg til å svette bort....

Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  15:57:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Ja heldi er dere. 12 grader her, regn og elendighet. Får nok ikke sommer her oppe i nord i år heller. Vræææææl.
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  16:30:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
MÅ IKKE KLAGE PÅ VÆRET!!! Har så mye regn i Norge at jeg er fast innstilt på å nyte sommeren mens den er her. Merker selvfølgelig varmen(jobber på et sykehjem av mur som varmes opp av solen), men skal da alltids overleve de få dagene det er pent vær.

Hesten min står stortsett inne i skogen sin når det er varmt. Kun ute hvis hun blir sulten eller tørst. Rir på kvelden, da er det fint og ri. Eller morgenen da..

Så nyt været mens dere kan =D

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  16:39:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Har spylt hoppa vår som går her heime to gonger i dag, ho nyter det! Får til og med spyle ho midt i ansiktet. 28 grader, men heldigvis ikkje steikande sol idag, slik det var i går. Dei andre hestane har det nok fint, dei har mykje skygge, go så går dei ved sjøen, så der er meir vind. Skal sjå til dei i kveld når det blir kjølig nok til å bevege seg..gjesp!
ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita

Redigert av - Løkki den 06/07/2006 16:42:08 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  17:00:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
31 grader i skyggen og stekende sol :|
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:06:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Nettopp vore og bada i storelva, DEILIG! hehe
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:25:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Det er virkelig hett idag ja.....Syns det er aaaalt for varmt,men kan jo egentlig ikke klage...Men stakkars hestene er jo dyvåt av svette....
Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 06/07/2006 :  19:28:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så vaaaarmt. Må bare sitte inne. Heldigvis har vi også strand rett ved stallen så man kan bade med hestene. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  20:26:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Åh, jeg elsker varmen! (for første gang i mitt liv)
Synes det er superherlig å ligge på et teppe på beitet til hestene og lese mens de spiser rundt meg - livet kan ikke bli bedre!!

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  21:00:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er det også grusomt varmt...skikkelig plagsomt for dyr og mennesker.........
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  21:46:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åh, jeg elsker varmen! (for første gang i mitt liv)
Synes det er superherlig å ligge på et teppe på beitet til hestene og lese mens de spiser rundt meg - livet kan ikke bli bedre!!

Opprinnelig postet av lino

Skriver under på den
Elsker sommeren! Men noen dager kan vel været litt hetere enn op andre dager. Synes det er godt jeg. Og jeg har blitt skikkelig bruuun!
Synes ikke vi skal klage på varmen når den ENDELIG er her!
Og for å være litt pessimist synes jeg overskrifta var litt drøy...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.