hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mat på beite
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utegang/beite
 Mat på beite
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne   

moi

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  18:14:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemoi  Svar med kopi av melding
Hvordan har dere det med mat på beite til hesten??? Setter dere ut en stor høyball så den/de kan spise så mye de vil eller begrenser dere???

Redigert av mix1 den 14/05/2003 16:15:32

Milla

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  20:10:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMilla  Svar med kopi av melding
På stallen her får hestene mat 3 ganger om dagen! Morgenfor inne, så blir de sluppet ut. Får midtfor ute eller inne (kommer ann på været osv) Så blir de tatt inn når man rir/til kvelden og får mat da...

Så de har ikke noen rundball/høyball ol i luftegården, men får den mengden med høy de skal ha(kraftfor til de hesta som skal ha det)
-Sånn ca er det her...

-Milla
Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2003 :  21:54:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Jeg har hestene mine på de stallen Milla skrev om.
Pleier å gi dem litt høy uten om foringene også jeg.. både inne å ute! Jeg er for å ha nesten fri tilgang på høy, men det går desverre ikke på en sånn stall. Hadde jeg hatt min egen stall hadde jeg latt de få så mye de ville. Jeg gir oftest ekstra høy hvos hestene mine må stå inne 1 time eller 2. Bedre at de har noe å spise på enn å få masse uvaner.
Så hadde jeg fått velge ville jeg ha hatt en høyballe ute i lufte gården til dem :)

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2003 :  13:38:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
heisann!!

På min stall gjør vi det slik: Frokosten får de som regel ute, og det samme gjelder middagen. Mens kveldsmaten får de om kvelden når de skal inn :)
Men om sommmeren forer jo jeg dem ikke i det hele tatt, for da er det så mye gress, som er næringsrikt og godt for dem ;)

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne   
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.