hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Westernsal pad
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Westernsal pad
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  22:14:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg har westernsal og bruker en ganske tykk pad under. Må man ha tykk pad under eller kan man bruke disse tynne westernteppene også??? Har en liten mistanke om at salen har blitt bittelitt trang, men at den kanskje blir bra om jeg bruker tynnere underlag!! Synes det er vanskelig å se om en westernsal sitter akkurat som den bør gjøre. Synspunkter??
Beate & Alger

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  10:39:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Dere andre som bruker westernsal da, hva bruker dere som underlag???
Beate & Alger Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  13:36:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg har en ganske tynn neoprenpad som ikke bygger så mye.
Jeg foretrekker neopren da jeg har en sal som er hengslet og ikke har fastbom.

Mvh Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  19:22:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg har fast bom på min ja...Men mener du at man kan bruke disse tynne westernteppene under da?? Uansett lissom

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  02:22:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Du trenger padding under salen for å fordele trykket og tyngden fra salen og rytteren.
Noen hester har mye pels og trenger ikke riktig så mye padding som andre, men uansett ville jeg hatt en filtpad med noe tykkelse under. Den trenger ikke være så mye mere enn centimeteren for å gjøre jobben bedre enn bare salteppe.
Salteppene er etter min mening bare brukbare som pynteovertrekk til pad'en du velger.
De har ikke hverken slitestyrke, bære-egenskaper eller god nok kvalitet.

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  02:48:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
ok...takk skal du ha :)

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  04:11:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
enig med chris:))(som vanlig)
men ville bare tilføye at jeg bruker polypad under min:)

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  04:39:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
En link til hvor de selger Polypad kanksje??

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  05:30:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
søkeord:polypads
da kommer det opp en norsk side.de har egen westernpad,men jeg har bare den vanlige som jeg bruker på begge salene mine.å den passer utmerket.men jeg bruker den fordi salene mine er litt store når han ikke er ordentlig muskelsatt.så det kan sikkert bli litt trangt om salen din er smal i bommen.eller selger de dem på hooks i tilegg.å sikkert andre steder også..

godt vi er flere nattvandrere her krogstad:P

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  05:40:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
ja det er godt å se det er flere som er våken gitt ;) Sitter på nattevakt jeg da, og er egentlig veldigveldig trøtt - snooork!
Skal søke på Polypad og se om det frister å kjøpe!!! (gjør det helt sikkert) ;)

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  05:43:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Å trøste å bære...den polypaden de har i Hooks er 8 cm tykk :( Og da er jeg nok like langt!!

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  06:06:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hehe,gå for en filt du.har det jeg også:)

men de har to som er tynnere altså.men kansje ikke på hooks.

PolyPads® Western©

PolyPads® alternativ til det vanlige filt- og ullunderlaget. Paden beskytter hestens rygg og fjerner behovet for mer enn ett salunderlag.

Denne modellen gir deg også muligheten til to ulike farger på paden.

Velg mellom hel pad og pad med 3" kanal langs hestens ryggrad

klippet fra siden til polypads.

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.