hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - FORSIKRING AV HEST
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 FORSIKRING AV HEST
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lene81

» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  17:16:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er i ferd med å inngå en avtale om å kjøpe en NV hoppe som skal bedekkes denne mnd, og har i den anledning ringt til både Gjensidige og Agira for å sjekke pris på forsikring. Disse to oppga to ganske forskjellige priser på forsikring av hoppe og ufødt føll (Gjensidige var en god del dyrere).

Vilkårene virker ganske like, så jeg er egentlig ute etter å høre hva slags erfaring andre har med de forskjellige selskapene?
Fins det kanskje andre enn de to jeg har nevnt som er verdt å sjekke ut?

På forhånd takk for svar!

kjersti *

» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  17:33:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hørt mye skryt om agria, det er visst meget populært i sverige bla, men har selv if er så langt fornøyd med if. har hørt at de er mindre strenge enn de andre selskapenene som holder på med forsikring på hest siden de ikke satser så mye som de andre på hesteforsikring. Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:53:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Jeg har nettopp byttet forsikringselskap til Agria og er veldig fornøyd prismessig og service messig...
Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  19:23:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
AGRIA!! totalt overlegen på pris og dekning... og service.. Dette er hestefolk. Jeg har jobba hos if..o gvet hva de står for, trenger vel ikke forklare hvorfor jeg IKKE har hesten forsikret der. Gjensidige er dyrere og har mindre kunnskap, derfor Agria. Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 05/07/2006 :  22:46:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
For mine to hester ble Gjensidige billigere enn Agria... Merkelig nok
Ellen Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 05/07/2006 :  23:09:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har If og er fornøyd med det. Jeg sammenlignet med Gjensidige og kom bedre ut av det med If. Men jeg sjekket ikke Agria, har hørt av Lopke ja, at det er det eneste forsikringsselskapet som egner seg for hest. Hi, hi! Hei Lopke Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  09:29:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
[quote Hi, hi! Hei Lopke

Opprinnelig postet av BirreogVickie

[/quote]

hei hei
Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  14:38:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for svar!
Er det ingen som har opplevd noe negativt med Agria altså? Dette høres jo veldig bra ut! :)
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  15:00:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Har mine forsikret i Vesta foreløbig. Men skal bytte. Holder på å sjekke ut Afria nå, høres jo bra ut den :)
Har aldri hatt noe skade så vet ikke hvordan service Vesta vil gi der, men erfaringsmessig på andre saker hos de er jeg missfornøyd, og skal derfor bytte.

Gjensidige var billigere enn Vesta, men vet om mange som har dårlig erfaring med gjensidige å da..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 06/07/2006 :  15:46:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er veldig fornøyd med Agria. Omtrent med en gang jeg bytta til dem fikk hesten min kolikk og jeg satte utgiftene på forsikringa. Det gikk ikke mange dagene før de hadde overført penger til kontoen min... Man merker at de kan hest! I andre selskaper har jeg erfart å bli satt over til den ene og den andre for å få svar på noe som burde være enkle og vanlige spørsmål for dem. Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Skrevet - 06/07/2006 :  16:11:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så BRA å høre at det fins sånne selskap! Da er valget tatt! :) Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  21:48:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Agria er virkelig til å annbefale ja
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  11:34:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Jeg bruker også Agria. Veldig billig i forhold til dem andre er helt sikkert.
Jeg hadde kontakt med en som visste akkurat hva jeg burde forsikre hestene mine for.

Heidi

Gå til toppen av siden

Lene81

» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  09:22:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hadde IF helt til i vinter da vi bytter til Agria.
Har vært strålende fornøyd med IF, fått refundert penger fort, og de har vært veldig samarbeidsvillige.
Har ikke hatt noen saker med Agria ennå, men det virker veldig fornuftig.
Men en ting som skuffet oss med Agria.. vi hadde ei hoppe forsikra, vanlig og dyrlegeforsikring. Så fikk hun et dødfødt føll, og måtte på en kraftig behandlig for å komme seg igjen. Vi var jo happy vi, for "endelig skjedde det noe med en hest som faktisk er forsikra" Så ringte vi Agria. INGEN ting kunne de dekke. Siden det var i forbindelse med følling. Hadde det startet som feks kolikksymptomer el hadde de dekket ALT..
Så, de har vel noen smutthull de også...

Opprinnelig postet av Shadowfax

Oj, hva slags forsikring hadde du? Jeg har nå forsikra hoppa som avlshest hos Agria. Merkelig hvis ikke det skulle dekke veterinærkostnader som kom av komplikasjoner rundt følling..
Gå til toppen av siden

crusabell

» VIP

Skrevet - 10/07/2006 :  09:58:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvordan forsikring har dere,og hvor mye betaler dere for det? tror hesten min er for gammel til å forsikres jeg.. Gå til toppen av siden

Snerten

» VIP

Norway

Skrevet - 10/07/2006 :  14:22:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har gjensidige, vært fornøyd hittil, men så har det ikke vært så mye kluss heller..

Men disse Agria, har de hundeforsikring også?? Hadde vært greit å hatt hele familien min på et sted.

Snerten, Ajax og Laila Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.