hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nyhetene på hestemarked
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Nyhetene på hestemarked
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:03:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Hei

Da jeg kom inn på hestemarked.no i dag la jeg merke til at det endelig hadde kommet noe nytt på siden, men etter å ha scrollet nedover hele siden fant jeg ut at alt dreide seg om trav, trav og atter trav. Ikke at jeg har noe personlig i mot trav, men er dette det eneste som er verdt å publisere på siden nå for tiden?

Syns også det er litt kjedelig når det kommer "en hel haug" med nyheter nå det først kommer noe, ville det ikke vært bedre å hatt litt og litt?

HVa syns dere?

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:04:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja litt av ditt og litt av datt er fint!
så alle har noe og lese på!

men vibo?
er ikke du med i team hestemarked?

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:09:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
AKKURAT det la eg også merke til! Trudde det var på Hesteguiden at det om trav stod, for der står jo nesten ikkje anna, men eg fekk litt "skjokk" då det berre var trav på hestemarked. Der må vel ha skjedd NOKO anna innen hestesporten sida sist?
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:12:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja blant annet grand prix :p

jameho

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:29:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er vårt ansvar som brukere å legge ut det vi synes er interessant. Om noen synes det er for mye trav så finn noe annet du selv er interessert i å legge ut da vel? Husk at det er brukerne av et forum som skaper forumet. ;)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:32:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Hest.no synes jeg er my flinkere når det gjelder nyheter innen hest.. Så skal man lest nyheter så går jeg heller dit:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:33:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er vårt ansvar som brukere å legge ut det vi synes er interessant. Om noen synes det er for mye trav så finn noe annet du selv er interessert i å legge ut da vel? Husk at det er brukerne av et forum som skaper forumet. ;)

Opprinnelig postet av jameho

nå gjaldt det ikke forumet men forsiden til HM

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:38:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, trav er interessant, men de kunne ha tatt med litt andre ting også..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:41:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmm.. Tror jeg misforsto litt her. Du mente på selve Hestemarkedsiden, og ikke her inne på MIX? Trodde du mente her inne jeg..

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:44:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
lov og ta feil! :-)

Irene A

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  15:45:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Jeg tror de sakene som står her hestemarked som regel er sakset fra hesteguiden. Her i hestemarked har de kanskje ikke egne journalister for tiden? Kanskje de er på ferie?
Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

EvaV

Skrevet - 05/07/2006 :  16:31:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syntes også det virker som hestemarked har tatt helt ferie når det nyheter.. blir veldig lei av å se de samme hele tiden :P Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  16:50:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ja, og apropos nyheter, så kunne de gjerne skrevet om vår nordiske mester i dressur..!!!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  18:45:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nå kom det faktisk noe galoppnytt.

Hanniball

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  09:01:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Ingvild og Kenzo
Kanskje ikke abre i dressur,men sprang også?Det gikk jo tross alt samtidig..
Men jeg leser ikke nyhtene på hestemarked jeg.Hest.no er 1000 ganger flinkere til å lage repotasjer.Og det kommer bare det samme overalt om det hadde stått om f.eks nordisk her.Ressultatene er de samme enten det er fra hestemarked eller hest.no=)
Så er vel kanskje greit at hestemarked tar seg hovedsaklig av trav da.Det er jo masse her om trav som ikke ser dagens lys på hest.no.
Synes jeg får med meg det jeg vil få med meg=)

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  09:41:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
De skrev om noe western her igår..
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.