hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Fotomanipulering kan gjøre mye rart med folk! :D
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Fotomanipulering kan gjøre mye rart med folk! :D
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  18:38:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Har funnet en fiiin nettside: http://www.glennferon.com/portfolio1/index.html

Klikk på et bilde, og hvis du holder musepekeren bort fra bildet så ser du hvordan bildet er når det er manipulert. Holder du musepekeren over bildet så ser du hvordan det var før det ble manipulert.

JEG FØLER MEG VAKKER!

-Marte

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  18:58:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Har sett no av det samme før Mye juks og fanteri ja.
Noen av folka ligner jo ikke på seg selv engang.
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  19:56:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Genialt
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  19:58:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Jeg synes det er synd jeg, er mange jenter som har dårlig selvtillit og faktisk streber etter det umulige når de ser på bilder av kjendiser ol.
De fjerne jo alt man har naturlig, noen valker når man sitter, celulitter, og skaper en unaturlig farge.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 04/07/2006 :  20:07:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ja, visste at de trikser litt sånn noen ganger... Men har aldri sett sånn før og etter.
Ah, Den var god for selvtilliten.

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 04/07/2006 :  20:08:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
"Brun fargen" dems ser jo fake ut.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  20:28:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
hærregud de fjerner jo kilosvis på de og løfter rumpene 10 cm jo! Juks og fanteri! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  20:46:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
jepp,morro å se på noen bilder der puppene er blandt annet forandra på,for naturlige pupper kanke være sånn når man har den posisjonen.hadde en haug med sånne linker før,men de er visst litt lost.men de var skikkelig ekle.store porer og sånn..men er jo som dere sier,kjempesynd at folk får sånn syn på hvordan idealet er.siden det faktisk er umulig,etter bildene å dømme i hvert fall.når man til og med må retusjere på verdens peneste og supermodeller.hva slags verden lever vi i?!
så er det desverre sånn at noen gutter tror også at jenter kan ha sånn kropp som er retusjert.håper for dems skyld at de blir mindre overfladiske med årene.så blir jeg litt sint når alle pruker jenifer lopez og marilyn monroe som forbilder,for de har lissom former..feil igjen.alle skryter jo av den utrolige flotte rompa til lopez,men hun har jo silikon der da så kansje ikke så rart.så sier de at hun har en kvinnelig figur..jaja.når det gjeler monroe,så har hun silikonpupper.så kansje litt teit å bruke dem som gode forbilder??å gud hvor kroppsidealet forandrer seg.så et bilde fra en god del år tilbake på den perfekte kroppen på den tiden.altså hun hadde ikke sluppet inn på catwalken en gang.hadde vel heller blitt stempla for lubben,for å si det sånn..så var det inn å ha guttekropp.men en ting jeg ikke skjønner med disse idealmålene,hvorfor er det disse som gjelder når det er cirka 99 prosent av alle jentene i verden ikke har dem...?

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Irene A

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  21:13:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Fordi nesten alle motedesignere er homser ((o:
Ikke rart de fleste modellene har rette guttekropper da... Blir jo helt sykt.

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  21:28:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Har faktisk sprettrompe og har bestandig hata den, men når jeg ser alle modellene (som har den rompestørrelsen jeg vil ha) får forstørret rompa si så ble jeg jo egentlig litt gla :D

Nei denne linken likte jeg :D Supermodeller finnes ikke ;)

-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  21:53:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hm, ekkelt. Nei, supermodeller er ikke fullt så supre i virkeligheten.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 04/07/2006 :  22:43:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men så fins det en del modeller som er så og si perfekte. Som virkelig er pene, som ikke bruker sminke å den slags.
Kjenner ikke til noen av de på de bildene på siden, men alle ser ut som noen wannabeez.

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  22:54:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
hvis man tok pila over bildet og av igjen et par ganger på noen bilder, så det ut som om de pusta - så mye har de tatt vekk av magen! *liker ikke* enig med de andre her. så lenge jeg slipper å bruke livet mitt på å strebe etter sånt, er jeg happy
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  22:55:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men så fins det en del modeller som er så og si perfekte. Som virkelig er pene, som ikke bruker sminke å den slags.
Kjenner ikke til noen av de på de bildene på siden, men alle ser ut som noen wannabeez.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Halle Berry? (er det sånn navnet skrives? Kan egentlig ingenting om kjediser..:P)

-Marte Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  22:59:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rumpe, hofte, mage, lår: Krympet
Bryster: forstørret
Alle naturlige skygger sporløst borte. Sikkert stilig å se seg selv så vakker og plettfri, men blir ikke folk skuffet når de ser stjernene i levende live da? Blir det ikke vanskelig for stjernene selv å leve opp til det de er avbildet som? Ikke rart de får problemer.. Syntes noen få av bildene var bra retusjert, andre ble rett og slett unaturlig og "plastikk".

Stilig å se da. ;)

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  23:03:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
På dtte bildet ser ho dama heilt annaleis ut i speilet

http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio07.html

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.