hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Utstilling - pinto
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 Utstilling - pinto
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  01:19:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har lyst til å stille ut min pinto hoppe, men jeg har ikke no peiling på utstilling i det hele tatt..
Når er det utstillinger, hvordan fåregår det, osv? noen som kan komme med noen tips og forklaringer til meg?

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53

T. Boysen

» VIP

Skrevet - 03/07/2006 :  02:05:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sjekk inn på NHS's siden (Norsk Hestesenter).
Der finner du alt av utstillingsregler og mye mer - hvis du leter litt.

Vet ikke om pinto har egne utstillinger, men jeg tror det.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  02:33:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
kan man stille pintoer da??trodde man bare kunne stille paint jeg..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  11:24:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Det er jo en egen pintoforening her i Norge og de holder vel noen utstillinger, men når er jeg ikke sikker på.
Jeg har også lyst til å stille Pintoen min, så jeg prøver å holde øynene oppe om jeg kommer over en uoffisiell utstilling som skal holdes i nærheten her, men har ikke hørt om noe enda.
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  13:06:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det jeg mente også,men tror ikke de har hovedarena på starum for å si det sånn.men betyr det at man kan stille ut blandingspintoer også,eller må det bare være som med stamtavle og som kan brukes i avl?
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  13:21:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Terminliste hoppeutstillinger 2006

På de utstillingene der det står at det er åpent for alle raser vil jeg tro du kan stille ut hoppa, så sant hun har alle papirer i orden

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  23:05:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
det jeg mente også,men tror ikke de har hovedarena på starum for å si det sånn.men betyr det at man kan stille ut blandingspintoer også,eller må det bare være som med stamtavle og som kan brukes i avl?

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Jeg er ikke sikker, men jeg trooor det må være papirer på de hestene som skal vises på utstillingene pintoforeningen arangerer.
Det er jo bare å høre med de egentlig.

Men finner du en uoffisiell utstilling så er det vel åpent for hester uten papirer også?
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.