hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - DØlehester: Øistjernar, og andre under Sylja
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 DØlehester: Øistjernar, og andre under Sylja
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Cecilie M
» VIP

Skrevet - 29/10/2003 :  21:57:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCecilie M  Svar med kopi av melding
Kjenner noen til Øistjernar( svart m stjerne) eller andre hester under Sylja? Har hørt at det b.la. er ei hoppe på vestlandet. Alle avkom etter sylja har navn som begynner på ØI, min heter Øisvarten. Oppdretter er Norodd Øibakken på Dokka. Vil gjerne høre om hvordan de hestene er i forhold til min og pappa sin ( Øitrym).

Dølehestfan med to svarte dølahester

lizk

Norway

Skrevet - 12/01/2013 :  21:40:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svar: Hei! Ser at innlegget er veldig gammelt, men søkte på navnet til min avdøde hest nå for morroskyld og kom over denne.
Øistjernar ble kjøpt av min bestefar og hans fetter i 2000 til meg, og siden da har jeg hatt han på gården til fetteren til bestefar fram til jula 2011, han måtte da avlives på grunn av sykdom. Er det noe du lurer på er det bare å spørre og sende mail til lizk@live.com så skal jeg svare etter beste evne. Håper du er inetressert enda etter så mange år.

Mvh Maylis

Maylis Gå til toppen av siden

lizk

Norway

Skrevet - 12/01/2013 :  21:41:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Svar: Hei! Ser at innlegget er veldig gammelt, men søkte på navnet til min avdøde hest nå for morroskyld og kom over denne.
Øistjernar ble kjøpt av min bestefar og hans fetter i 2000 til meg, og siden da har jeg hatt han på gården til fetteren til bestefar fram til jula 2011, han måtte da avlives på grunn av sykdom. Er det noe du lurer på er det bare å spørre og sende mail til lizk@live.com så skal jeg svare etter beste evne. Håper du er intressert enda etter så mange år.

Mvh Maylis

Maylis Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.