hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Tatt på fersken i Rogaland
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Tatt på fersken i Rogaland
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  13:48:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
helt sjukt, får seg itte fitte andre plasser så han må ty til en hest, skulle fadern meg kappet av han stellet med en skjemkniv, virket slik på artikkelen at det var så utrolig morro å tar det ikke på alvor i det hele tatt, all ufrivillig sex med både dyr og mennesker skulle blitt straffet mye mere enn det gjør
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  15:02:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
nei fysj!! ÆSJ.. Jeg ville aldri hatt sex med ett dyr.. fysjameg! Greit, litt vanskeligere for oss jenter men det går nok an det og.. men.. NEI TAKK!!!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  15:23:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Den mannen skulle vært død og begravet spør du meg.. Måtte det aldri skje igjen. Hadde jeg oppdaget noe slikt, og klart å ta igjen udyret, hadde jeg spikret h*n fast i gulvet i boksen så hesten kunne ha brukt h*n som mykt underlag.

Et slikt skilt hadde kanskje ikke vært så dumt nei..
Har skilt oppe med porten da, et sånn gult et med bilde av hund på hvor det står:
"Jeg kan springe til porten på 1,2 sekund. Hvor rask er du?"
Og et til på stallen hvor det står:
"BREAK IN - MAKE MY DAY" og bilde av schæfer på.

Zorro passer på han :) Er jo endel bygdetullinger her og, aldri godt å vite hva de finner på..

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  15:27:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
kule skilt!!! Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  16:21:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
skulle nesten vært strengere lover her i landet!

hvorfor folk går løs på dyr, for og få dekket sine egene lyster på den måten kan jeg ikke fatte!

bot på 10 000 hadde vært passende!
så kunne han heller funnet seg en eplepai om han ikke finner et kvinnfolk!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  16:31:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
skulle nesten vært strengere lover her i landet!

bot på 10 000 hadde vært passende!
Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

synes du?? 10.000 er jo ingenting.. fengsel hadde vært passende. Men desverre kommer nok aldri til å skje..
så lenge voldtekt og pedofili ble straffet så latterlig som det gjør er et fy fy det må du ikke sikkert nok for dagens Norge.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  17:47:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Fengsel, overvåkning etterpå og en skikkelgi prikk på rullebladet hadde vært noe.. 10.000 er ingenting for folk i dag.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  19:31:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fengsel, overvåkning etterpå og en skikkelgi prikk på rullebladet hadde vært noe.. 10.000 er ingenting for folk i dag.

Opprinnelig postet av Mari^_^

kanskje ikke men hadde vært mye bedre en i dag!
er det noen straff foresten? enn en klapp på skulderen, med nei sånt må du ikke gjørè?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  19:47:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

er det noen straff foresten? enn en klapp på skulderen, med nei sånt må du ikke gjørè?

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life

Nei, det er så absolutt ikke nok straff

www.hestene.no Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  19:52:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
er jo flere kvinner også som har dødd av å prøve å ha sex med hester.mens andre igjen omtaler det som helt naturlig og kjempedeilig....syke,syke mennesker!!
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  22:17:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
æsj!! Hadde noen komt og voldtatt min hest hadde jeg f*** meg voldtatt han xP Nei da! Men jeg hadde sørget får at han fikk skikkelig straff!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  22:37:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
er jo flere kvinner også som har dødd av å prøve å ha sex med hester.mens andre igjen omtaler det som helt naturlig og kjempedeilig....syke,syke mennesker!!

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

søkte bare for morro på dyre sex på stedet jeg laster ned musikk og fikk litt for mange treff!

ææææææææææææææssssssssssssssssssssjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  22:46:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
ble vel ikke så moro det nei...
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  23:01:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ble vel ikke så moro det nei...

Opprinnelig postet av Hanna & Lukas

nei det kan du si
fryktelig!

jeg personlig er lei den "klapp på skulderen" greia som politiet gjør!
er man ikke lov lydig bør det kjennes så hardt at du ikke vil gjøre det igjen, om du ikke er avhengi av smerte da

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  01:08:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det bonden skulle gjort med han mannen.. Fanget han, bundet han til ett tre, hammer, og knipset han på ballene med den! Det har jeg hørt er veeeeldig vondt, så om noen RØRER noen dyr jeg kjenner så skal jeg gjøre det altså!! Eller bare slå til!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.