hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Useriøs selger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Dine erfaringer!
 Useriøs selger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lucen
» VIP

Skrevet - 29/10/2003 :  19:13:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er for tiden på hestejakt og følger med på det meste som rører seg på markedet. Fant en hest som jeg likte meget godt og gjerne ville kjøpe. Eiger gav uttrykk for at hun ville jeg skulle kjøpe hesten og prisen ble nevnt(naturligvis). Jeg syntest at det var vel mye for hesten og sa at da var den uaktuell for min del. Jeg sa at jeg kunne gi henne et bud og så kunne hun vurdere det. Som sagt ble gjort og selger avslo mitt bud. Selger sa da bestemt at hun hadde satt en nedre grense, hesten ble ikke solgt under denne sum.
Greit, jeg la da inn nytt bud, 10 000,- over hennes grense.
Trodde at nå var jeg "safe".
Neida, da kunne hun diskutere det dersom jeg øket mitt bud enda
10 000,-. Grunnen til dette var at hun mente at hesten hadde kostet hun så mye i oppstalling ol. at hun ikke ville "gi bort" hesten. Derimot ønsket hun meg som kjøper og var villig til å diskutere bare vi kom opp i "rett" sum.
Jeg ble da litt oppgitt, da jeg syntest at jeg allerede hadde strukket meg langt. Budet mitt var i aller høgste grad reellt og innenfor den grensen hun hadde satt.
Jeg sa da rett ut som det var; at beklager jeg har faktisk ikke mer å gå på! Blir sprø av slike "pris-ryttere", vanskelig å være seriøs kjøper når selger øker kravene etterhvert!!
Må opplyse at selger hele tiden har vært hyggelig men litt treig...
Hva er deres erfaring?

amayan

Norway

Skrevet - 03/11/2003 :  21:38:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
jeg har ikke vært borti useriøse selgere, men useriøse "kjøpere"!

skal jo selge hesten min, og fått et par tlf`er fra to som ville prøve ho, og ringe nærmere forå avtale mer. men trur du de ringte a?? neeeida...blir så lei meg av sånne folk ass!

Gå til toppen av siden

Jorunn

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2003 :  13:46:08  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingJorunn  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJorunn  Svar med kopi av melding
Jeg tror selger presser prisen fordi du allerede har gitt deg en gang, og hun har et håp om å få mer fordi kanskje du gir deg en gang til....??
Jeg skjønner godt at hun ikke vil selge hesten sin til "en slikk og ingenting", men det må da vel være viktigere for henne at hesten går til et bra hjem, som hun selv har valgt utifra person og ikke pris? Gi henne et bud på f.eks. 15.000,- da er dere midt i mellom og begge to må på en måte gi seg litt.. så kan dere diskutere utifra det! Men det er tross alt hennes hest, og kanskje hun bare har ombestemt seg litt ang.selging?

"I find it kind of funny..
I find it kind of sad..
When the dreams in wich I'm dying, are the best I ever had..."
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.