hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lage videofilm på dataen..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Lage videofilm på dataen..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  01:25:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Min datter har laget en video på Windows Movie Maker, men vi finner ikke ut hvor eller hvordan vi skal lagre den for at vi skal kunne sende den i mail o.l.
Noen som har peiling på hva vi skal gjøre for og få det til?

Har sittet her i noen timer nå og prøvd, men greier ikke finne ut av det

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

lino

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  01:44:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hva med File - Save project, evt Save project as?

Har aldri brukt programmet, jeg..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  01:53:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Det har vi gjordt, og savet det da som intern video. Men tror muligens det kan være feil, for det fungerer ikke og sende filen i mail.
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  02:44:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg laget en film der for en stund siden, fikk lagret den men kan desverre ikke huske det nå:(
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 30/06/2006 :  13:02:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lagret du prosjektet eller filmen?

Det går ikke an å sende prosjektet, tror jeg ikke.

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:52:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Lagret du prosjektet eller filmen?

Det går ikke an å sende prosjektet, tror jeg ikke.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Går nok ikkje å sende prosjektet nei. Det må være i film format.

f.eks .wmv .avi osv

Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  15:11:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Fil -> Lagre filmfil (Eller trykk Ctrl+P)
Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  15:39:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
når dere har klippet filmen ferdig og trykker neste vil dere få et valg om dere vil lagre filmen eller ferdiggjøre den som film. da vil det komme opp et ca størrelse få den ferdige filmen. Dere kan også velge å lagre filmen til avsending på e-post eller lagre den som prosjekt. da vil filmen hete wmv tror jeg. Da trenger man programmet for å spille filmen og den kan redigeres, men om dere velger å lagre den ferdige filmen som film vil den automatisk konvertere filmsnutten til avi eller wmv mener jeg. Kanskje dere stopper og lagrer filmen før dere får disse valgene, for programmet er konstruert slik at dere bare skal trykke neste.. og det kommer opp valgalternativer.

JO et filmprosjekt kan forresten godt mailes, men mottaker trener windows movie maker for å se filmen da denne egentlig ikke er ferdig og kan redigeres.
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  15:50:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar, jeg fortsatte og prøve meg frem da jeg stod opp i dag. Og da fant jeg ut av det som Lopke skriver om og lagre den til avsending i e-post, prøvesendte til meg selv og fikk det til. Men den ble så bitteliten..
Så da brandt jeg den ut på dvd, kopierte derfra og sendte på mail til meg selv igjen. Da ble den stor og fin, så på det viset får jeg sendt videoen i stort format
Innviklet men det går jo greit, så er de foreviget på dvd også da, he he.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  19:02:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Er det mulig å laste ned Movie Maker gratis noen steder? Evt. noe lignende?
Jeg hadde det før jeg formaterte datan, men ble borte da ..

Therese
Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 30/06/2006 :  20:17:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
det beste er å bruke adobe premier pro....kjempe bra og enkelt program å bruke...:) hehe...
Men Windows movie maker funker det oxo da...

Premier kan lastet ned på adobe.no ;) hehe...

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  21:11:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
Www.download.com - Bare å søke på Movie Maker der
Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  22:49:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Går det an og "komprimere" filmene på noe vis, slik at jeg kan sende en noe lang film til hotmailadresse? Mener ikke og gjøre filmene kortere eller noe, men "pakke" vedlegget på noe vis?

Lopke

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:14:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Går det an og "komprimere" filmene på noe vis, slik at jeg kan sende en noe lang film til hotmailadresse? Mener ikke og gjøre filmene kortere eller noe, men "pakke" vedlegget på noe vis?

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

dette har jeg forsøkt masse ganger, med winzip.. sparer kun 1-5% så egentlig har jeg ikke klart å pakke en film til fornuftig størrelse..
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:17:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Oki, da får de nok bare prøve og finne en online.no-mail om de skal prøve og få tilsendt film made by me
Er jo så mange bilder jeg bare ha med når jeg først lager slik film, hi hi

Lopke

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:20:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
gmail.com har jo uendelig stor plass på e-postene sine.. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.