hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kostnad frå Ørsta til Jæren el. Bergen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kostnad frå Ørsta til Jæren el. Bergen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  11:52:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kunne lett blitt vekkasta pengar om ho ikkje stod for hingsten da? De har jo prøvd ho lenge for Gråen her utan hell. Litt kjedelig å reise på ein så lang bomtur?

Opprinnelig postet av Løkki

Gunvor har eit svært godt poeng. Kva tilseier att det skal gå betre å bedekke Regina med Fredrik når det ikkje går med Gråen.

Synest egentleg det begynner å bli seint på sesongen å reise langt med hesten, i allefall om man skal sjå på pengane. Du har jo heller ingen aning om Regina tar seg lett eller ikkje. Nokon hopper er vanskeligere å få drektige enn andre og må derfor bedekkast fleire ganger før det blir føl. Da blir det i allefall dyrt å reise. Skal Regina stå der nede til ho er 100% sikker ferdig. Dvs kanskje over 3 veker. Eller reise dokke opp og ned?

Eg reiste i 1996 nesten til Stavanger frå Florø for å sjå på hest. Det kosta meg 1000 kr i bom og ferjer og ca 500 kr i diesel. Og det er 10 år siden og uten henger med hest i. Så da kan du jo begynne å plusse på. Ferjene blir jo dobbelt pris pga hengeren. Og det blir meir i diesel.

Eg brukte til samanlikning ca 1200 kr for å reise berre frå breim til ørsta tur retur 2 ganger for å få Siri bedekka der oppe. Og da har eg ikkje telt med bensin. Så kjem oppstalling i tillegg.

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:22:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Eg har sett på mange andre hingstar, og dei eg liker er Frederik Skovå og Kneist. Desse passar veldig bra til Regina. Eg tenkjer mykje på egenskapar, bein og bevegelse (og så klart ustjånad då). Dessverre skal ikkje Kneist bli brukt, og Frederik Skovå er liksom draumehingsten.

Ja, det kan bli bomtur. Meininga var at Regina skulle stå der nede til ho var ferdig. Ein av grunnane til at me vil bruke han der nede, er at dei kan tappe Frederik Skovå og inseminere Regina, om naturleg ikkje går.

Eg vil ikkje ha Regina på slepp, pga det som skjedde med Gråen og Regina. Og der er ingen som vil sende frossen sæd, i og med at dei som har prøvd har det ikkje funka med då sæden har blitt øydelagt..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  13:49:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ja, det kan bli bomtur. Meininga var at Regina skulle stå der nede til ho var ferdig. Ein av grunnane til at me vil bruke han der nede, er at dei kan tappe Frederik Skovå og inseminere Regina, om naturleg ikkje går.

Opprinnelig postet av Oxhovds Victoria

Ja da blir det jo litt betre sjangse for att det kan bli noko. Dvs mindre sjangse for bomtur.

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  14:14:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Ja, difor blei han sett som første valget, sidan me kunne gjere det sånn..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.