hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Taugrime
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Taugrime
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:14:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Trenger noen nye taugrimer til hestene mine, de jeg har begynder å bli ganske slitt..

Noen som vet hvor jeg får tak i taugrimer av GOD kvalitet som ikke er slakke i knutenen?,
Ikke sånne billige "kopi" grimer som selges hos skoies til 150kr pr stk.

Tonje_

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:50:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
www.rodeo.no har de noen som er av kvalitet..:) Du kan jo ta en titt der og se..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/06/2006 :  17:27:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte min hos Rodeo. Denne er kjempebra! Har hatt min i ett år. Og jeg har ikke behandlet den så pent akkurat. Slengt den rundt, sikkert blitt gnagd på av mus og jeg har brukt den på kyr. Den ser ut som ny.

Kjøpte også dette tauet i slengen. Åh, hvor høyt jeg elsker det tauet.

Anbefaler begge delene. Absolutt verdt pengene.

Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  17:35:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja,SilverTip sine er bra.
Jeg har også tauet,men foretrekker å bruke yatchtau.
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  18:33:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
kjøpte tau groe på skoies, ok, men sendte med Cowgirls en bestilling så snart får jeg ROSA taugrime fra USA, koster bare 250 kr... gleder meg....
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  19:11:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Silvertip grime og tau som ovenfor, strålende, vel verd pengene selv om det er dyrt (-:
Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  21:32:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Det er SilverTip grimer jeg har fra før, disse er helt fantastiske.
Kjøpte dem på et NH kurs for noen år siden.

Takk for tips om hvor jeg får tak i nye

*bestille så fort feriepengene er på konto*
Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  23:06:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva er egentlig forskjellen på "ordentlige" taugrimer, og slike som de har på skoies..? Ble litt forvirra nå..

Jeg har en fra børjes til 30 kr:P, og jeg syntes den fungerer supert selvom den ikke er "ordentlig"..
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  23:16:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tenk, jeg har også en SilverTipgrime! Veldig fin og god, men den blir ikke brukt så mye nå lenger da.. Brukte den en del på den forrige hesten min, leide på tur, leide på banen, og longerte. Bra!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

marte+quicky

Skrevet - 29/06/2006 :  00:08:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er egentlig forskjellen på "ordentlige" taugrimer, og slike som de har på skoies..? Ble litt forvirra nå..

Jeg har en fra børjes til 30 kr:P, og jeg syntes den fungerer supert selvom den ikke er "ordentlig"..

Opprinnelig postet av meg_selv2

hehe, enig har ikke bruk for no skikkelig "ordentelig" jeg. Kjøpte min første taugrime i dag på My One for 60 kr. gleder meg til å prøve den i morra

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:14:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
SilverTip er en helt fenomenal grime, hehe. Fikk ikke brukt den så lenge på Missy da, før hun ble satt bort, så jeg solgte den igjen. Skal garantert kjøpe en sånn en igjen når jeg får hest
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:16:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av meg_selv2

Jeg hadde en billig en fra skoies før. Helt ok den, men passformen og mykheten til grima er mye bedre på de litt dyrere. Dessuten blir de billigere fortere slitt og kvaliteten er ikke den samme.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  01:43:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
går det ikke ann å lage sin egen da? kjøpe no fint tau av ordentlig kvalitet og knyte ivei:D
www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  09:29:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Jeg liker ikke de billiggrimene, fordi jeg synes de er løse i knutene, er laget av dårlig og glatt tau som utvider seg, og hele grima endrer passform.
I tillegg så har mage av disse billiggrimene krok festet under haka på hesten, i stede for ei løkke av tau. Synes kroken ødelegger en del av kontakten med hesten, og mine signaler blir utydelige når jeg longsjerer..

Thats it..
Gå til toppen av siden

Sassy69

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  09:30:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSassy69  Svar med kopi av melding

Og joda, du kan helt fint lage din egen..
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  10:49:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Men jeg har tenkt på en ting. Er det ikke litt farlig med det laaaange tauet som sitter fast på taugrima hvis hesten kommer seg løs?
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.