hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  21:36:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Hvordan får man signaturgreiedings forresten?
Iiiihaa! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  21:37:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Stakkar deg devil... Jaja, hvem trenger gutter når man har MIXen
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  22:33:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dakar Devil! Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/08/2006 :  23:45:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
usj.. hvorfor har alle begynnt med en haug bilder og animasjoner på signaturene sine igjen? det er så oversiktlig..!!!!!!! hrmf....
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  02:52:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Hmm, nå er det bare noen timer til jeg skal på flyplassen=) Tenkte siden jeg alikevel er våken til morgnings kan jeg være med ut å hente søsteren min i 5-6 tiden... hehe...

Var på tur i dag til Krossberg (for de som ikke vet hvor det er: det er en trav/galoppbane...) Gud, som Cheri stakk! haha, var jo bare løye da, men er litt viktig at hun ikke får kontrollen heller da, mtp det vi arbeider med i sprangen/dressuren... Hoppet masse naturhindere også-kjempegøy (det var denne feltritts-drømmen min da;)
Huff, hun er litt av et styr om dagen, er komt i brunst igjen, og er helt despo på å komme seg ut til flokken på beitet. Nektet å spise kraftforet og grrr, ikke lett å håndtere når hun er i det humøret der, men men, hun må jo få ha sine dårligere dager hun og;)

Og litt morsomt da, hadde med meg Iselin i stallen og hun vil jo ikke ri (selv om jeg tilbød henne å ri halve veien), så hun SYKLET ved siden av mens jeg red, hele turen jaja, fikk nok god trim der tenker jeg...;) Så sikkert litt dumt ut, jeg sitter der og "later meg" på hesteryggen, så sliter iselin på sykkelen ved siden av.. hehe..

Og en ku skremte Cheri, stakkar, sprang etter henne og bukket iltert. Bra det var et gjerde mellom den og oss, men Cheri ble litt frustrert.

Rene dagboka dette:) hehe, sånn går det når jeg ikke kommer inn på vip-en min
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  03:09:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Okei, NÅ er jeg forvirra. Fjotten ringte meg og sa at hvis jeg fikk en ny sjanse, om jeg ville prøve å forandre på meg.. Øhm.. Hva skal man si til det? Han var jo en suuper kjæreste da..:
Sa til ham at han burde tenke igjennom det LENGE på nytt igjen og spørre meg når han var sikker på om at han virkelig ville bli sammen med meg igjen, for sant, han hadde jo mista følelsene..

Mannfolk.. argh..

-Marte Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/08/2006 :  13:12:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat vært å sett på stallplassen!! Helt ypperlig! *svever på lyserosa skyer*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  11:16:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Nå sitter jeg og pusser opp ene damesalen min.. Blir den ikke fin?

Før:

Nå:

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  12:46:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Stilig Mari! Så fin den blir
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:11:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Wooow! Den var jo bar stilig
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:26:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Lillesøster prøvesitter....

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:38:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Så fin!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Redigert av - Helle_ den 18/08/2006 14:44:35 Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  14:41:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Med penny tskjorte Misunner deg!
<3Roxanne<3
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2006 :  16:10:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Nå har jeg akkurat støvesugd og vasket hele 1 etasjen, så snart skal jeg på stallen. Der skal jeg ri Kenzo og Lehar, og pusse utstyret mitt, for i morgen skal jeg på stevne
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 18/08/2006 :  18:45:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå kom jeg nettopp hjem fra stallen, vi bada i dag!

Vi var 8-10 stk som gikk ut, og det var bare min hest, veninna mi sin hest og en ponni som turde å gå langt ut og svømme/hoppe i vannet innover. Det var kjempegøy! Falt bare av 1 gang! hehe! Så måtte jeg svømme ved siden av Ranissimo litt utover slik at jeg kom oppå igjen, og han bare svømte etter meg. Såå koselig! Ranissimo løp jo uti av seg selv, han hadde det såå kult! Haha.
Det var en litt spontan greie, så jeg hadde ikke med eksrta tøy, så det var barbak med oppbretta ridebukser uti vannet. Og gud, så vanskelige de var å få av hjemme!

Noen andre som har bada med hest i sommer?

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.