hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Torpedo

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:19:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jippii! Endelig skal hesten min få sko på beina, treige hovslagere!! I det siste har jeg kun ridd hesten jeg har på helfòr, blir deilig å ri min igjen!! Hærlig!
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:34:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Først hopper vi en liten bane så er det ut i vannet, rundt en stolpe og tilbake til banen og hoppe noen hinder Nå lager pappa hinder. Håper mamma pappa og Mariela snart forsvinner ut av huset. Jeg vil løshoppe Roxanne!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/08/2006 :  20:35:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Først hopper vi en liten bane så er det ut i vannet, rundt en stolpe og tilbake til banen og hoppe noen hinder Nå lager pappa hinder. Håper mamma pappa og Mariela snart forsvinner ut av huset. Jeg vil løshoppe Roxanne!

Opprinnelig postet av Roxy_Gulle

Så du får ikke løshoppe når det andre folket er hjemme? Eller løshopper du inne i huset?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  20:45:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Tok bilder av hingstene i dag, søtt...

Fikk lyst til å stjele dem med meg hjem... <3

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/08/2006 :  23:48:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rare hestene..

Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  00:11:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jippii! Endelig skal hesten min få sko på beina, treige hovslagere!! I det siste har jeg kun ridd hesten jeg har på helfòr, blir deilig å ri min igjen!! Hærlig!

Opprinnelig postet av Åssmo

Trege hovslagere ja! Gjett hvem som har ringt om mast på hovslageren siden sist søndag, desperat etter å få på sko på dyret til stevnet (som var i dag), men neida, ENDA har han ikke komt, 3. gang avtalen brytes Sorry meg, men ble litt irritert *ønsker meg barfothest*, et styr å få tak i de hovslagerne og å holde avtaler er det tydeligvis ingen som har hørt om:/
Vurderer å "bli hovslager" (ikke formell utdanning da) selv så jeg kan fikse skoene selv i nødstilfeller!
Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  00:32:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Å, er så glad i dag, hesten min fungerte supert på stevnet Jeg som var redd jeg ville slite med å kontrollere henne og at hun ville kødde og være frekk, hun var rene engelen og gjorde ingenting feil;)
Riktignok var jeg litt ukonsentrert pga 2 timers søvn natten før, men er uansett veldig fornøyd;) Var bare et treningsstevne da, men veldig god trening var det, og vi vant litt av hvert;) 1.plass i 1m-klassen, fikk et nydelig beige ulldekken (akkuratt det jeg trengte Som skapt for Cheri)... Og 3.plass i 80-en, og 2.plass i 110cm... Ingenting er bedre enn å lykkes med hesten sin
Er sååå fornøyd med "lille" Cheri som har blitt så lydig og fin, etter periode der hun har vært sjefen og ikke jeg, i dag fungerte det bra til tross for at hun fremdeles står på beite og var uskodd:p

Så nå er det bare å håpe at hovslageren kommer som avtalt om 1-2 dager slik at vi kan hardtrene frem mot sola derby neste helg=)

Ein "plakat" lagt i en fart av dagen i dag:

Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 07/08/2006 :  02:24:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Rare hestene..

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Åh, jeg syns det er så herlig og se to hester som går så bra sammen. ser ut som de trives skikkelig godt hos deg, sånt elsker jeg og se!! og, veloppdragene ja!!

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 07/08/2006 :  02:29:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Gratulerer så mye med plasseringene, Cheri Fint å se at det går bra med dere!
Gleder meg til å se dere neste helg ;P *tabilder*

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  02:43:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gratulerer så mye med plasseringene, Cheri Fint å se at det går bra med dere!
Gleder meg til å se dere neste helg ;P *tabilder*

Opprinnelig postet av MonCherie

Takk, takk! Får bare håpe det går like greit neste helg da, hehe, sist på sola gikk det jo rett til h******, men er hun like lydig og ikke-finner-på-å-stoppe-og-tulle, og går som i dag, så skal det nok gå greit;)
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 07/08/2006 :  02:44:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, får vel ta det som det kommer. Det går sikkert bra =]
Men god natt, tror jeg må legge meg. (:O er klokka sååå mye?:P)

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 07/08/2006 :  11:42:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Åhr, jeg og vil ha en sånn fin sprangting som hopper høye hindre
Hvagår egentlig Sola Derby ut på?

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  02:03:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Åhr, jeg og vil ha en sånn fin sprangting som hopper høye hindre
Hvagår egentlig Sola Derby ut på?

Opprinnelig postet av KrillOgJivi

Sola Derby er sprangstevne (d-stevne) som er sånn at en del av banen foregår i sjøen ved siden av sprangbanen. Altså du rir noen hindere inne på banen, så er det ut i sjøen, ri en runde der (rundt markeringsstolper) også inn på banen og hopper resten av hinderne;) Kjempegøy=)
Litt kronglete forklaring kanskje:p
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  02:04:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så gøy!! Det vil jeg og.. BARE sånn at du vet det.. OM hesten din forsvinner, og dukker opp i sola derby med ukjent rytter, så er det IKKE meg..

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2006 :  02:43:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
hurra til meg, jeg har 1000 innlegg eller, 1001 med dette
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.