hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Madam Fame

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:03:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Lemge siden jeg har drukket nå.. fikk litt hetta forrige gangen, da jeg om morgenen ikke husket hvordan jeg hadde kommet meg i seng, og egentlig ikke huser at jeg var i fjøset om morgenen etterpå.. Så jeg er rett og slett dødskjedlig på drikkefronten for tida!!
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:05:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Blæ, kan ikke feste jeg, jobber jo nesten hver dag.... Men den 10. går turen til ROMA!! Skulle egentlig til Skottland, men det var så kronglete flytur, så vi valgte Italia isteden :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:09:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så koselig da Mari! Da rener jeg med du gleder deg:D
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:11:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Drar til DK i morra jeg! en natt i hjørring og en natt i ålborg(Eller var det århus?)

Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:26:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Men Mari da! Kunne dere ikke reist til Scottland alikevel?? Hadde kanskje truffet på deg da.. Reiser dit den 13 nemlig.. Men vi skal kjøre..
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  00:41:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Drar til DK i morra jeg! en natt i hjørring og en natt i ålborg(Eller var det århus?)

Opprinnelig postet av MajaPeWs

Hvorfor får alle ferie og ikke jeg?!:P JEg får vel bare være hjemme med hestene jeg da ^^

Flokus

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  01:29:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høøh.. Får ikke ferie jeg heller.. x[ Hele min ferie er slutt, selv om jeg har 2 1/2 uker igjen.. =\ Skal på kamp i morra, da! =D
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  02:42:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg vill ikke på feri jeg=P hehe. Synes det er kjedelig. Desutten blir jeg så lenge borte fra Muddy..=P Hehe..Bedre og la familien dra på ferie og heller være hjemme alene... xP
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  11:02:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hehe sant.. Men jeg har ikke vært aleine.. Eller, var med søssen når mamma var oppe i nord norge og pappa i sverige, og det var jo egentlig ganske kos, siden hun betalte drikke for meg to ganger pluss jeg var med henne på fest begge de gangene

missixty

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  11:08:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissixty  Svar med kopi av melding
Huff.. alle drar på ferie nå, men i dag drar vi hjem til kjedelige Nesodden. Blææk. Har hatt 4 uker på skjønner sørlandet i vårt herlige hus, med sol og båtliv, gutter og festing. Har sef hatt med gampen min, så for meg har dette bare vært en toppers ferie..

Dere som skal på ferie må kose dere masse

Hvorfor gjøre det i dag når du kan utsette det til i morgen ? Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  11:14:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Heldig du, missixty! men men! Ja dere får ha god ferie, alla i hop!

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  11:25:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Jeg har hatt med meg Alvanesen en måned i Stavanger..
Men det var ikke mye ferie, ettersom jeg jobbet der nede..
Ellers har vår ferie bestått i lange ride turer i solen..
Jeg klarer ikke å dra fra han, så det blir ikke mye ferie på meg nei:(

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  12:26:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det er kjipt.. Men det er ganske ok å ikke reise på ferie og da:-)

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  12:30:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ja, det er ikke serlig ok å reise vekk når jeg kun sitter å bekymrer meg for hesten..
Da er det bedre å kose meg sammen med han i varmen:)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  12:33:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Det er ferie nok å ikke dra på ferie, bare være hjemme å koble ut.. For det kan være stress nok med hele ferien..
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.7 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.