hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Tonje_

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  17:50:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Jeg har vert i sjøen og bada med en hest på stallen og veninna mi=D Kjempeherlig=D
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  18:17:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
helt utenom alt.. Må bare si det.. Fikk helsjekk på Picasso igår, hun er fortsatt frisk i beina sine ;) Var p**s nervøs før han skulle gå over henne, men fikk kun litt utslag ved manke (liten låsning i skulder) og litt på bakre ryggmuskulatur.. Besøk av ET snart så da fikses sånt! Ikke no på beina!!! *glad nå ja*
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 28/07/2006 :  18:36:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hmf.. i dag har jeg vært på hestebutikkigjen... Og endelig tatt steget inn i "pulverheksenes" rekker. Dvs kjpt magnesiumtilskudd til nervøs hest.. Desp nei? ....

Noen som har erfaring m sånt, forresten? Virker det?

Kjpte ellers litt rimelige linimenter og sånn, og et fullsjekkbitt som skal henge på det nye, svarte, myke, fine hodelaget som venter på meg hjemme.

Nå tror jeg jaggumeg jeg skal dra i stallen og kjøre litt m ponnis, ble litt svalere i lufta plutselig. Så trøndere i leinstrandområdet: se opp for svart, Olja lyn i vogn om ei lita stund...
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  21:45:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Digg at det kom litt regn i ste ass!! Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  22:25:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Idag hadde jeg den beste turen med Jivi på leenge:) Den foregikk for det meste i skritt, og det var så koselig!
Når vi var på vei hjem, så hoppet jeg av og gikk foran henne, og når jeg stoppa, stoppa hun, når jeg gikk, gikk hun.. Ååå.. Jeg bare elsker den hesten.. Så når vi var i boksen og salte av, så såg jeg på henne og ba henne om å IKKE gå ut av boksen(Det gjør hun ALLTID), også bare sto hun der imens jeg laga fôr! Og når jeg snakket med henne, så humra hun hele tiden tilbake! ååååå

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:11:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
GRRRRRR!!!!!!!!!

Jeg gikk opp til stua for å sjekke noe, og da var det et program på MTV som sto på... Wildboyz eller no.. Tror det var de Jackass-folka.. Og de sto med noen spanske heste"temmere"... Og de skulle lære å "temme" en hest... Det er noe av det styggeste jeg har sett..!! De satte seg opp på hesten, og to hester på hver sin side av den uridde hesten settes i galopp, og den følger etter og den begynner å bukke.. Den klarer knapt å holde seg på bena, og etterhvert faller den sammen mens de to andre hestene rir over den... Denne Jackass-duden, og alle de andre, bare LER!!! De får helt latterkikk... Og han sier.. "Skal jeg sette meg opp igjen eller temmet jeg den? HAHAHAH"... ÅÅÅH. At det er lov å i det hele tatt SENDE sånn forferdelig underholding? REN dyremisshandling jo!!! Åååh :(
Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 28/07/2006 :  23:15:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det høres ikke bra. At folk kan gjøre sånnt mot hester er ILLE. Stakkars dyr Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2006 :  23:57:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Fy faen! Blir så siiint!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  14:30:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Utrolig deilig tempratur ute i dag atså.. Men i dag skal jeg selføgelig ikke ri da Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  18:03:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alt for varmt spør du meg... Får flytte nordover igjen ;) Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  18:14:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bor i Oslo da Gå til toppen av siden

Bella_og_Beauty

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  19:33:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBella_og_Beauty  Svar med kopi av melding
Bella fikk sko for 3 dager siden :) Idag var det full galopp barbak...
Hanne, Bella & Beauty <3 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  20:21:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Noen som har tips til en god kjøpekontrakt og en god stalleie kontrakt (kontrakt på leie av stallplass)?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

monaco_image
» VIP

Skrevet - 29/07/2006 :  22:07:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg bor i Oslo da

Opprinnelig postet av jossa

Jeg bor 30 min unna... hehe

Mari:

Prøv å se på heste-nettet.dk eller rytter.no for kjøpskontrakt. Eller prøv google det. Skal du kjøpe hest? =)
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/07/2006 :  22:11:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Skal du kjøpe hest? =)

Opprinnelig postet av monaco_image

Ja.

www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.