hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

Tonje_

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  22:57:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Gjordt i dag dere da folkens?:)
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

MelanieogSandra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:02:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMelanieogSandra  Send %s1% en ICQ meldingMelanieogSandra  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMelanieogSandra  Svar med kopi av melding
ikke mye...
var oppe hos hesten og prøvde dekken, fôrte og gikk...
Har egentlig daffa i hele dag...

Hypp, Hypp, sier jeg, og hesten drar ivei!

...uten meg!
Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:07:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
hehe.. Har satt opp nytt gjerde nettå jorde til Muddy i dag jeg.. Kan heldivis ri igjen:) Red bare noen få runder på banen i skritt.. Foten er ikke helt god enda da, men bedre:D
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:17:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enda en sånn altfor-varmt-dag...så jeg har...vært småaktiv her inne....puslet minst mulig med ponnisene...red en tur på Kurr i kveld...det holdt i grunn. Også sett på CSI,da! Det hører jo med.
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

jossa
» VIP

Skrevet - 25/07/2006 :  23:20:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
I dag har jeg først plukket bringbær hos mormor sammen med mamma og en vennine av henne,så har jeg ridd hesten min på tur med 2 andre fra stallen,den var HELT duuust i dag,men men samma det,ellers har jeg bare vært hos tanta hos mamma som jeg også kaller tante og prøvd å lære henne den nye mobilen noe som ikke var like lett men det gikk nesten og nå skal jeg sove snart. Stranda tidlig i morra. Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:26:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
men jeg lurer på noe jeg

ikke sant, når man laster opp bilder her på vip`en sin, så kommer det sånn melding om at filen er for stor! Veldig irriterrende, for det skjer på maaannnggge bilder! Hvordan gjør man bildefilen mindre a?

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/07/2006 :  23:32:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åpne bildet i paint, trykk på CRL W samtidlig å du får opp ei rute, så kan du forminste det der. Det står 100, altås orginal størrelsen. Så kan du skrive 90 i begge rutene og da blir bildet litt mindre. Bare å teste ut

Gå til toppen av siden

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:33:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
ojj, må man gjøre det med allllllle bildene! tror ikke vi gidder det! ellers takk
www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/07/2006 :  23:39:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Typisk. llers kan du jo trikse på kameraet til neste gang du skal bruke det. Forminsk str. ved å ndre noen instillinger..

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:39:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg hadde meg en koselig tur med gina i dag, godeste jenta mi..

vi jobbet litt med å myke opp stive lemmer og muskler, sjenkelvikninger i skritt og trav. Hun gikk som et gull! Har aldri gått så lekende lett i sjenkelvikninger før, og da har hun vært i dobbelt så god form også! Så flink!

underveis stoppet vi og tok en "rastepause" i et par bringebærbusker, det var koselig i solnedgangen :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:53:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg har bare slauret idag, ringt til omtrent 7stk tror jeg for å spør om stallplass, men ingen ja og få.. Grrrrr..... Hvordan går det an! nei får smiske enda mer med Nils og håååpe på at jeg kan ha Sakko der...
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  23:57:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vert på stranda, også dro meg til stallen. Der tokk vi mange bilder også rei vi på en tur. Var inmari varmt da.....

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:31:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Jeg vil også leke med bilder ulldotten!?
Lyst å sende meg bilder på msn? (Ja,Ja,Ja,Ja) :-P

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/07/2006 :  00:45:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvis du vil kan du leke med mine også Eikdokka. Hjemmesidn liger det en del. Bare ta
Jeg er ikke så proff på denslags..

Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/07/2006 :  00:46:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet noen åssen kabel man skal bruke for å lase video over på pc'en fra et Sony Handycam? =P
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.