hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  12:23:58  Vis profil  Svar med kopi av melding

eller

http://www.hestemarked.no/vip/44582/Ulrikke%20og%20Vikingur2.jpg

noen ganger skal alt være så vansklig, håper det går nå!!!!!

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  12:52:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Nå gikk det Må bare legge ut et bilde av niesen min Synnøve. Hehe, hun er så skjønn på dette bildet, var ganske turbo den dagen:P

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:08:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Må bare få d ut. I morgen kommer min lille gule å jeg holder på å gå på veggene. Gleder meg som en unge som venter på godteri en lørdag. Weee
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:15:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Så gøy Trodde du hadde fått den jeg!

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:22:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Nei den kommer i morgen. Ble bare bestemt når den sku komme sist og att jeg sku ha den. Gleder meg så masse
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:26:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Det skjønner jeg Har du kjøpt den?

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:30:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Jepp. Å han er bare nydelig. Ska hive ut bilder av han på fjordinger i morgen
Helene og gullan

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:41:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Og med min flaks har sikkert ikke vetrinæren vært før du skal hente Tander, sånn at jeg ikke får være med.. Blæh!
Therese
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  14:50:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Kjære Therese min, vi får sparke Aage ut av senga tidli
Helene og gullan

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  15:25:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Noe sier meg at han blir å komme akkurat når det passer han
Therese
Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  15:28:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Jepp d har du helt rett i. Han kommer som regel til de sykeste tider
Helene og gullan

Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  15:42:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Men hva skal du bruke han til da?? Du har værsegod med å fortelle

ulldotten

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  16:38:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
men poenget var om noen kunne redigere litt på bilde for meg.. At man bare har med rytteren og hesten, og ikke alt rundt..

www.ylli.piczo.com |
ulle kan tulle :P
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  17:44:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
FAAAEN! Jeg sliter noe SYKT! Jeg kan kanskje ikke ha Sakko Finner jo søren meg ikke stallplass Gikk skeis med den billige, TYPISK... Like før jeg griner altså..

Eikdokka

Norway

Skrevet - 25/07/2006 :  17:46:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hadde bilde vært litt bedre kvalitet og større så kanskje. Men det blir fort veldig dårlig når det er tatt langt-vekk-fra.

Kristine: Håper da virkelig Helene skal bruke han til avl etterhvert *host*
Krysser fingrene for at han blir kåret, da kan det plutselig bli masseproduksjon av Eikdokka-bebiser!

Therese
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.