hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:24:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Jeg og er glad idag! Fikk ridd Hellegutt for første gang på flere uker, det var digg det:) Vi løp som noen galninger på turen idag^^ også plasket vi i vannet:
Kos!:)

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 27/06/2006 :  22:35:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Se for deg at mix ikke finnes. Og heller ikke andre heste-forum.

Livet mitt er ruinert

Gå til toppen av siden

Løkki

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:42:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLøkki  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLøkki  Svar med kopi av melding
Hadde ein veldig bra dag i går eg da..hest heile dagen!

Tømkjørte Stas Lilja, og det gjekk veldig fint:

Ho lærte å gå i vogna også, er vel berre å spenne for snart:)

Tok ein lur på beite sammen med Løkki mi:

Og Benita var superkoselig som alltid:)

ForumHest

Gunvor, Løkki og Skaars Benita
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  22:51:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg red Kenzo inne i dag, med pisk, og han var veldig flink! Han fikk et utrolig trav da jeg pirket litt med pisken, og etterpå klarte jeg å holde det sånn uten pisk Kjeeeempegøy, han ble helt elektrisk, og det vil jeg at han skal være og! Klarte å samle traven hans så mye at det ble en blanding mellom trav/piaff/passage (mest trav såklart, men jeg kjente at han boblet under meg, og det var heller ikke meningen å ri noe annet enn trav, men jeg pirket så mye med pisken at han nesten ble litt sur på meg), men han gikk ikke sånn lenge da, for det var visst veldig slitsomt. Men jeg tror ikke piaff blir noe problem når den tid kommer, om maaaaange år!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:01:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
I går klarte jeg å få strøm i meg gjennom nesen av alle plasser når jeg skulle ta inn hesten.
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:22:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
I dag har jeg travet rundt og shoppet med mamma, og det skal jeg gjøre hele resten av uken også. Var på Horze og fant ca. ikke noe.. :-s Vel, fant en brun strigleboks og den der brune og beige hjelmen da, vil ha vil ha, men ingenting kjøpt enda. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:36:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh Gunvor de bildene...sukk! Ble helt myk og varm jeg nå.

Dette har vært en fin dag!
Lille Ofeigur fikk besøk av eierfamilien og "far" satte på nye baksko.Han øvde også på "å gå på henger" idag (ikke akkurat stjerneøvelsen fra før nei...) og tuslet pent inn,med midtlemmen på plass og meg stående ved siden av! Flinke lille!!

På tur med Geysir fant jeg ut at den kan kunsten å legge tunga over bittet...ikke veldig stas,men vi skal da få ordnet opp i det. Ellers er den så herlig at jeg tilgir den hva som helst.
Takk og lov at ikke Bernt ville låne den til NM så jeg kan leke med den istedet.Takk og lov at Gunni har for mye å gjøre...Gromponni...Me like veldig veldig!

Ute på frese-rundt tur m Kurretingen. GØY! Han er grom når han er grom den gamle...
Fiiin dag!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  23:41:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Weeee. Jeg er skikkeli happy i dag. Har kjøpt meg showsett til araberne mine. Å det har jeg ønsket meg lenge. ENDELI fikk jeg det!!!!
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

jameho

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:16:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange happy mennesker her i dag gitt. Bra! :)
Jeg har ikke rukket å ri i dag, men jeg har vært på personalmøte med nye kolleger på jobben jeg begynner i fra august. Herlig gjeng, de står for det jeg står for, og jeg gleder meg til å begynne der.
Nå sitter jeg og venter på at nattmaten skal bli ferdig. Natterangel som vanlig.. Bikkja jager katta rundt, og alt er som det skal være.

Hjemmeside: http://www.freewebs.com/kajaroma/
http:/www.freewebs.com/lardalhesteforening/
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:25:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jeg har endelig bestillt longeringsgjord & tømmer til Gina :D Så kjekt når man har vært på kurs og lært mye nytt! Gleder meg til hun kommer hjem!

I morgen skal jeg spenne Spot for vogna, og så skal vi ta oss en rolig tur! (pånnis har stått mye nå, og er SMELLFEIT så jeg tviler egentlig på at jeg får han imellom skjekene:S)...

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:36:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Hehe, ja AnneSpot&Gina, det kan jo bli spennende;)
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:52:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
I dag har vi ridd på tur i skogen med alle 4 hestene=) Og hingstegutten min som banket kameraten sin for noen dager siden er no blitt kompis med han:-) så no går alle fire hestene og koser seg på beitet inne i dalen ilag;-)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 28/06/2006 :  00:58:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÅÅÅÅH.. For noen bilder Løkki *dåne*

Madam Fame ga meg en tankevekker. Jeg kan jo kjøre travern min
Så skal prøve arbeidsela imorgen.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  01:24:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
noen våken i kveld da?:P
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  01:25:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Se for deg at mix ikke finnes. Og heller ikke andre heste-forum.

Livet mitt er ruinert

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Hva? Gledesdreper!!!

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.