hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Snikksnakk.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Snikksnakk.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 65

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  09:48:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Diamond Star heter hun ;-) Svart sprangponni. Sinnsyk tøff å ri da! Symaskin steg og skikkelig hissig, men utrolig morsom. Galopperte i full galopp på en lang strekning og beina gikk så fort ;-) Hah, jeg lo så jeg nesten falt av. Litt uvant fra Ibbus som galopperer i sakte film i forhold.

Opprinnelig postet av IbrahimK

hehe, høres ut som Spot jo! jeg tror du hadde ledd deg i hjel om du hadde tatt av i full galopp på han.. ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  09:48:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Diamond Star heter hun ;-) Svart sprangponni. Sinnsyk tøff å ri da! Symaskin steg og skikkelig hissig, men utrolig morsom. Galopperte i full galopp på en lang strekning og beina gikk så fort ;-) Hah, jeg lo så jeg nesten falt av. Litt uvant fra Ibbus som galopperer i sakte film i forhold.

Opprinnelig postet av IbrahimK

hehe, høres ut som Spot jo! jeg tror du hadde ledd deg i hjel om du hadde tatt av i full galopp på han.. ;)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  14:36:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Ja, nå er endelig hestene på plass på beite igjen bare ett problem nå. Shatteren hopper veldig fint over disse strømgjerdene...:S hmm.. jaja.. Nå er det strøm på, så håper de holder seg innpå riktig beite!!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  14:45:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
bra vi har flere"talenter" her..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/07/2006 :  16:03:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har aldri hatt problemer med at de har hoppa over gjerdet jeg nei!
Heldigvis!

Hvit sjokolade er så godt <3

Noen som vet av en sort/navn på en sjokkis eller noe i vanlige butikker/mix osv. som selger hvit sjokolade?

Kjøpte meg opp en porsjon på TaxFreen, men kan jo ikke drive å reise utenlands hver gang jeg skal ha hvit sjokolade heller da.

Ellers håper jeg at "Trøndertråden", som den heter, tar seg opp igjen. MIX'treff for oss trøndere.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  16:44:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hesten mi er trønder,duger det??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/07/2006 :  16:54:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, selvfølgelig Hehe, inget problem å være trønder for noen dager vel?

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  17:28:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
HVIT TOBLERONE ER KJEMPEGODT Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  17:32:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Har nettopp sett The Omen på kino! Ææh, skummelt!! Noen andre som har sett den?
Opprinnelig postet av *littledevil

*Hoppe opp og ned*

Ina har sett.. Men syns den ikke var noe skummel i hele tatt. Jeg og min frender satt å lo hver gang noen ble drept, men så ble vi hysjet på av alle de andre. Blæh ;-P Så syns den ikke var bra i hele tatt..

Kopi av melding:
Ellers håper jeg at "Trøndertråden", som den heter, tar seg opp igjen. MIX'treff for oss trøndere.

Opprinnelig postet av Bustetrollet

Så enig, så enig! Vi må prøve å få til et treff.. ;-)

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  17:44:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg kan gjerne leke trønder for den dag eller to :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  18:10:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hvit sjokolade er så godt <3

Noen som vet av en sort/navn på en sjokkis eller noe i vanlige butikker/mix osv. som selger hvit sjokolade?

Kjøpte meg opp en porsjon på TaxFreen, men kan jo ikke drive å reise utenlands hver gang jeg skal ha hvit sjokolade heller da.

Hvis du ser i hyllene hvor det står bakevarer (i vanlige butikker), pleier det å være hvit dronningsjokolade der. kjempegodt

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  18:31:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Æ å kan være trøndær
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  18:32:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Har nettopp sett The Omen på kino! Ææh, skummelt!! Noen andre som har sett den?
Opprinnelig postet av *littledevil

*Hoppe opp og ned*

Ina har sett.. Men syns den ikke var noe skummel i hele tatt. Jeg og min frender satt å lo hver gang noen ble drept, men så ble vi hysjet på av alle de andre. Blæh ;-P Så syns den ikke var bra i hele tatt..
Opprinnelig postet av Ina_R

Bah.. Jeg er jo mest lettskremt da..:P Jeg skvatt hele tida, men etter jeg skvatt satt jeg å lo :P Men det var ikke noen typisk film jeg ble skremt av etterpå, som the ring (åe..><) for der går man vel kanskje å tenker på den kjerringa hvis man er ute om kvelden .. :P The Grudge osv.. Var ikke nøye om de var dårlige, jeg blir skremt ETTERPÅ! :P

-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 03/07/2006 :  19:38:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kopi av melding:

Så enig, så enig! Vi må prøve å få til et treff.. ;-)

Opprinnelig postet av Ina_R

Ja, vi skal! Nå er det jo feri for oss skoleelever også
Kult, dette skal vi få til..

Om det kommer mange langveisfarende kan vi jo leie oss inn på hotell i byen. Så blir det litt shopping, så kan vi jo dra over fjorden å hilse på hestene mine. Hehe, stoore planer.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  19:51:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Du får være planleggingsjef du da Kristine. HvorNårHvaHvordanHvem?
www.hestene.no Gå til toppen av siden
Side: av 65 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.86 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.