hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva kjøpte dere sist til dere selv?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hva kjøpte dere sist til dere selv?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

_Bekka_

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  23:32:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blir ikke mye ting på seg selv når man har hest. MYE viktigere at hesten har det beste av utstyr enn at "vi" har fine klær å gå i Hihi!
Meeeen, nå som hesten er borte, og jeg leter etter ny, har jeg rukket å ta en liten shopping runde i dag Blitt noen søte topper, *bling-bling* smykke, Russel Atletic genser, og hvite puma sko *whooohooo* Kanskje på tide å kjøpe en ny bukse snart Jaja...
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  01:11:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til meg selv??? Den var vanskelig den... Hesten er lett, kjæresten er lett, guttungen er lett, men til meg selv??? Vaset rundt på kjøpesenteret i dag, men fant som vanlig ingenting til meg selv... *TENKE TENKE* Nei, jeg gir opp! Klarer ikke huske så langt tilbake!
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  03:07:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
I dag kjøpte jeg meg en tørkerull holder fra black design i smigjern:) Alt i leiligheta vår er svart smigjern, å det er vel mest ting til leiligheta jeg handler til meg selv, og undertøy, er hekta på undertøy.
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  14:04:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det siste jeg kjøpte til meg selv var en plakat av Johnny Depp fra Pirates of the carribean. MM : ) Den henger på veggen foran senga, så jeg drømmer alltid søtt om natten nå ;)

Tok bilde av plakaten, derfor litt fargeforskjell
Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 28/06/2006 :  14:51:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
*Dåånedimp Depp*

Pga. det "vakre" været vi har og at sambon har bøffa regntøyet mitt,kjøpte jeg meg den nye regndressen fra Kingsland.
Billig og fin,og KL -klær er jeg veldig fornøyd med fra før.

Redigert av - xxxx den 28/06/2006 14:54:49 Gå til toppen av siden

bhomme

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:09:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebhomme  Svar med kopi av melding
Siste jeg kjøpte til meg selv?
ehe... tøymykner! he he!

Ellers ble det og knickers og undertøy! :)
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  15:16:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I dag kjøpte jeg meg en tørkerull holder fra black design i smigjern:) Alt i leiligheta vår er svart smigjern, å det er vel mest ting til leiligheta jeg handler til meg selv, og undertøy, er hekta på undertøy.

Opprinnelig postet av missy_

Smijernsseng også? *kniiiiiirk*

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  19:54:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjøpte to bøker til meg selv i dag. Trenger litt mer kunnskap. "From Birth to Backing" av Richard Maxwell og Johanna Sharples og "Unghester" av Ingrid Andersson og Charlie Lindberg. Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.88 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.