hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hjemmelaget stall + bokser
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 hjemmelaget stall + bokser
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

ShyBoy

Skrevet - 31/08/2006 :  21:04:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fikk mange gode ideer her fra nå jeg;) Vi skal snart inrede stallen, har bare malt, vasket og slått ned midtgangen (det var en fôrgang der før, fordi det stod griser der).

Rystad: Stallen din var kjempeflott!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  07:44:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Stallen min var bygd som grisefjøs i sin tid. Da vi flytta hit for halvannet år siden var det allerede to bokser her. Vi(eller mest kjæresten min da...) snekra krybbe og delte av fjøset slik at hestene kunne få gå løse i sin del av rommet. Bildet er tatt fra inngangsdøra. Det er liten gang bak fotografen, og til venstre innenfor døra er det 2-3 meter bort til veggen. Her står trillebåra og møkkeutstyret, og en vannstamp som er oppvarma om vinteren. Rett fram er det ei lang krybbe der de alltid skal ha høy tilgjengelig, og grinda inn til resten av fjøset, der vi har fôr&utstyr. Til venstre er boksene. Den nærmest døra synst ikke på bildet, og den borterste er stengt pga av at det er bare to hester her nå. Boksdørene og ytterdøra er alltid åpne, slik at de bruker stallen når de selv finner det for godt. Vi har stort sett brukt gammelt material som vi fant på låven og litt rundt omkring, men med et strøk hvit maling så ble det hvertfall lyst der inne
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 09/09/2006 :  15:41:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
vi holder på å bygge stall nå, legger ut bilder så dere kan se litt av hvordan det blir :)

ikke helt ferdig enda da ;)

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 09/09/2006 :  21:48:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så fint det blir! Skikkkelig misunnelig på deg som har en låve det bare er å bygge igang med....har selv noe "gammel drit"....burde vært revet og bygd nytt....men lommeboka var ikke helt med på det. Så vi får se hva det blir til. Uansett, var stallen din veldig fin! Gå til toppen av siden

Stall..Bjørnebu

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  03:02:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStall..Bjørnebu  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseStall..Bjørnebu  Svar med kopi av melding
Her er stallen vår, alt er hjemme laget av mannen min

Heidi

Gå til toppen av siden

-Korak-

Norway

Skrevet - 10/09/2006 :  10:38:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere er så heldig som har egen stall altså!!!!
Har hesten min hos en mann, men han bryr seg overhodet ikke om sine hester...Børster dem aldri og steller ikke hovene demses. Han er en slapp og merkelig skrue.
Min store drøm er jo å bygge stall når jeg blir voksen ;D

True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 10/09/2006 :  15:18:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hjemmesnekra stall så det holder, å jeg har gjort alt sammen selv

Her er bilder fra inni stallen, litt uferdig enda..

Veldig glad i rødt og gult jeg da
Gå til toppen av siden

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 05/10/2006 :  21:31:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
Mange fine staller her :) Jeg syntes nesten de "små" hjemmelagde er best i forhold til sånne store staller med masse hester og mye støy(selv om de ofte er veldig fine). Hjemmelagde er liksom så koselige hehe.
mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

kathrineck

» VIP

Norway

Skrevet - 15/10/2006 :  20:37:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rystad: nå har vertfall jeg fått godt utgangspunkt i hvordan jeg vil ha min stall.... mn det blir ikke før våren. det var knallflott. Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 16/10/2006 :  18:05:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Har hesta mine hos naboen som inntil nå ikke har hatt stall, men NÅ er livet lysere.
Skal flytte hestene inn denne uka, må bare få malt ferdig gulvet først!

Dette er høyre del av stallen - 2stk 3x3m bokser. På Forsiden av første boks går det dør inn til salrommet med eget rom for dekkentørk - det romme er like langt som stallen er.

Samme del av stallen sett fra andre siden.

Andre del av stallen 2stk bokser på 3x3 og 3x4m.

Andre del av stallen sett fra andre siden.

Mellom boksene er det en 2m bred stallgang med sluk sånn at man kan spyle hest der.
Ganske fin syns nå jeg=)

edit: Veggene er nå helt hvite og gulvet er lysere grått.

Gi meg en vrengt polvott - any day!
Redigert av - Ellbell den 16/10/2006 18:06:37 Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  14:20:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Dere med trebokser hvordan holder dere treet ved like? har dere ikke beverhester? Skal bygge stall om noen år. men må ta over gården heeeelt... Tror ikke svigerfar er så glad for at jeg okuperer ene jordet som luftegård og river grishuset til fordel for en stall=P
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Ellbell

Norway

Skrevet - 17/10/2006 :  16:36:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Asa Garsy:

En av mine to hester spiser ikke treverk...Men vi regner med å bytte ut øverste lag etterhvert
Men hestene våre skal gå ute fra 7 til 9, så tror ikke det blir så stort problem. De begynner jo ikke før det ikke har noe annet å gjøre!

Gi meg en vrengt polvott - any day! Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  02:21:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding

Ikke min stall, men stallen dere veninna mi sin hest står. Helt ny.

Synes den er så fin = )

Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

krøllalfa

Norway

Skrevet - 25/02/2007 :  15:57:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekrøllalfa  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekrøllalfa  Svar med kopi av melding
så fine staller dere har =)
Ser så koselig ut med trebokser
Selv har jeg et gammelt stabbur som vi bygget om til en boks, men jeg får ikke til å legge ut bilder, så det får heller være ;P Skulle ønske vi hadde en sånn løe som det var bare å sette i gang med, men det er for lavt under taket til det her.. Uansett, mange lekre bokser!

Jenka, you'r my everything <3 Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 26/02/2007 :  11:42:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Rystad: Sinnsyk fin stall, og utrolig flink mann du har kanskje mannen din vil snakke litt med mannen din, får jeg vil også ha sånn! Hehe Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.