hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - utflyttning!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 utflyttning!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  19:47:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har noen fine dager nå for tiden.. *fnyys*..

Meg og eksen har akkurat flyttet utav leiligheten, men møbler o.l står igjen, de skal vi hente i morgen.

Saken er at jeg frykter at jeg må sitte timesvis og vaske hele leiligheten om igjen pga. de som eier den, føler på meg at de kommer til å si noe på det! Nå kan det nevnes at når vi flyttet ut støvsugde vi hele leiligheten, vasket vegger, tak, gulv, lister og inni skap fra kl.11 om dagen til kl.7 om kvelden!
Leiligheten er GAMMEL og i dårlig stand, og jeg kan med hånden på hjertet si at den er renere nå enn når vi flyttet inn!
Så hva gjør jeg dersom de ikke er fornøyde? Må jeg virkelig vaske hele leiligheten på ny da? Skal den bli renere enn før vi flyttet inn, må jeg har DAGER på meg og sikkert høytrykkspyler da det ikke er vifte på kjøkkenet, og da setter jo fettet seg litt på veggene(vi prøvde å vaske bort, men det var veldig vanskelig å fjerne alt) :S

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  19:58:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Brukte du salmiakkvann på veggene, eller brukte du bare vanlig såpe?
Salmiakk løsner fett mye bedre..

De kan teoretisk kreve ny vask dersom de kan påvise at dere har gjort for dårlig jobb (vise dere hva som er for dårlig rengjort).

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  21:14:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Dersom du da nekter å vaske på nytt, kan de trekke det fra depositumet, om du ikke har fått det tilbake enda.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  21:25:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anne.. Du står vel ikke å mangler en ny leilighet og vil flytte hjem til kjære Vindafjord?? For så har jeg en tom leilighet som venter på en som deg :)

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  00:07:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Anne.. Du står vel ikke å mangler en ny leilighet og vil flytte hjem til kjære Vindafjord?? For så har jeg en tom leilighet som venter på en som deg :)

Opprinnelig postet av Lopke

*gliiis*.. det frister, men jeg må nok være bergenser i 2 år til! Skal bli samboer med ei fra stallen :)

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  00:09:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Brukte du salmiakkvann på veggene, eller brukte du bare vanlig såpe?
Salmiakk løsner fett mye bedre..

De kan teoretisk kreve ny vask dersom de kan påvise at dere har gjort for dårlig jobb (vise dere hva som er for dårlig rengjort).

Mvh Line.

Opprinnelig postet av Cowgirlchris

Hmm.. Vi brukte kun såpe og sånn jif/ajax? På kjøkkenet var det uansett skitnere når vi overtok, så da er det vel litt feil hvis vi må vaske renere? De som bodde før oss slapp å få det trukket fra dep. som Lino nevnte her.

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.