hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dressurbelegg
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Dressurbelegg
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  18:36:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har tenkt til å spandere på hesten min noen nye belegg. Synes bandasjering tar alt for lang tid, så jeg ønsker å investere i noe enklere, men vel så bra!

Har sett litt på disse beskytterne fra Professional Choice (SMB Elite dressurbelegg) og disse fra Veredus (Veredus Piaffe Dressurbelegg). Likte begge to veldig godt, og siden prisklassen er lik er det litt vanskelig å bestemme seg. Magefølelsen sier SMB, men jeg er allikevel ikke helt sikker. Noen som har noen erfaringer, evnt. andre belegg å vise til?

Lopke

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  20:35:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.happy-horse.dk/product.asp?product=723&sub=0&page=1
disse er vist veldig populære i DK.
Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  20:49:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Jeg synes begge så veldig fine ut, falt også litt for SMB, men jeg syns kanskje det ser ut som at festene på de fra Veredus er bedre. Men jeg tror du blir like fornøyd uansett, og Ibbus hadde jo blitt kul med knall rosa Haha
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 26/06/2006 :  21:33:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg syntes flere av beleggene på denne siden så solide ut.

-edit.-Men når jeg tenker meg om så hadde du vel sett på det merket ;)

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 26/06/2006 21:34:56 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  13:08:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
De som Lopke referer til så jo veldig allrighte ut! Ellers har jeg falt veldig for de SMB beleggene. *tenke tenke* Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  14:28:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Disse her bruker "alle" dressurfolk i sverige hvertfall på oppvarminga..

Finnes i svart og hvit.. De er fiiine, sånne ville jeg hatt!

Bilde tatt fra http://www.ryttare.com/

De der fra prof. Choice er litt pes å ta av og på, borrelåsene fester seg overalt.. (ok, luksusproblem), og dessuten no dritt å holde rene...

Feltritt - Tre ganger så gøy!!!
Redigert av - Liten_Lista den 27/06/2006 14:30:02 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  15:39:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har brukt å vaske beskytterne mine i vaskemaskinen jeg. Da blir de veldig rene :) Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 27/06/2006 :  16:38:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men man kan jo ikke vaske de i maskinen for hver gang de blir skitne, da vil de jo ikke holde så lenge..
Brukte Prof. Choice-belegg som terrengbelegg før, og det satt fast en haug med grus i dem selv etter de var vasket. Det blir jo litt med hard bruk enn til dressur, men allikevel.

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

kjersti *

» VIP

Skrevet - 27/06/2006 :  21:41:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har veredus piaffe sine beskyttere. jeg synes de er superlekre, og de sitter godt på (nb! stor i str). jeg har brukt mine mer eller mindre hver dag siden i fjor høst+ vasket i maskin, og de ser fine ut likevel Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  00:44:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har veldig veldig veldig lyst på disse:

Equilibrium Stretch & Flex Flatwork Wraps - Smidiga benskydd - ersätter benlindor

Stretch & Flex Flatwork Wraps är följsamma och flexibla. De tillåter hästen att röra sig utan begränsningar eller risk för skav. Tillverkade av Stomatex, en variant av neoprene som andas och släpper ut fukt genom porer i materialet. Benskydden hjälper till att hålla hästens hudtemperatur på en behaglig nivå. På så sätt kan hästens egen mekanism för kylning av benen fungera bättre.

Den tjocka vadderade panelen som skyddar kotleden och skenans insida är inte hård eller stel utan skyddet följer benet på ett komfortabelt sätt.
Stretch & Flex Flatwork Wraps sitter tajt och är mycket lätta, ger ett bra skydd för balanserade hästar och ponnyer som behöver ett smidigt skydd.
Benskydden ger bättre skydd än benlindor, ger en överlägsen luftcirkulation runt benet, tvättas i maskin och du sätter på skydd på fyra ben på mindre än 5 minuter tack vare de snabba kardborrespännena.

Koster bare 500 kr også.

Link til butikken.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Redigert av - ToneKristin den 28/06/2006 00:46:02 Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  09:36:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
De som Challe_og_Mille viser bilde av så jo ganske pene ut, men jeg syns alt sånn med pus inni er "møkksamlere" jeg da...har man ikke perfekt underlag på banen så blir det masse sand og sånn i dem så fort innbiller jeg meg...
Kan noen avkrefte eller bekrefte denne oppfatningen?

Men her var det jo masser av pene ting å sikle på iallfall :-)

Ingen gode forslag til deg dog Kristine.

Guro
Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  13:31:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
De som Kristy viser til så jo veldig allrighte ut da, men jeg liker best de med støtte rundt koden. Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  16:37:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
De som Challe_og_Mille viser bilde av så jo ganske pene ut, men jeg syns alt sånn med pus inni er "møkksamlere" jeg da...har man ikke perfekt underlag på banen så blir det masse sand og sånn i dem så fort innbiller jeg meg...
Kan noen avkrefte eller bekrefte denne oppfatningen?

Men her var det jo masser av pene ting å sikle på iallfall :-)

Ingen gode forslag til deg dog Kristine.

Guro

Opprinnelig postet av Guro

Møkka "stopper" i toppen på en måte, den sprer seg liksom ikke nedover i "pusen"

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  21:16:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Challe og Mille: oki, det var jo greit å høre :-) Jeg mistenker jo det meste for å ha noen rare tilleggsfunksjoner ;-)

Guro
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.