hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan gikk det med deg denne sesongen?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Hvordan gikk det med deg denne sesongen?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

mariemilie

» VIP

Skrevet - 25/06/2006 :  18:49:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, nå er de fleste stevner vel overstått får denne våren. Og hvordan gikk det med dere? Og da mener jeg i de fleste grener.

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  18:55:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Startet et kjørestevne, med maraton, dressur og presisjon. Fikk 2.plass av 20 startende :) Var det eneste jeg startet i år.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  19:24:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Tja, sesongen er for all del ikke over, noen stevner i sommer, og masse i høst. Men til nå har jeg kapret en 1 plass i LA, og en 5 plass i LB, + masse gode resultater såvidt under plassering. Og noen mindre bra, men de snakker vi ikke om

Ja, dressur altså!

Kenzo&Buster
Diamantene<3

Redigert av - Ingvild og Kenzo den 25/06/2006 19:25:03 Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  18:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sesongen er på langt nær over enda ;-) Med oss har det gått over all forventing. Ikke de største plasseringene, men jeg er storfornøyd med hesten min og han gir alt. I tillegg tusler min ¨nei, det siste jeg vil er inn på hengeren¨-hest rett inn hver gang vi skal på stevne, så jeg er strålende fornøyd ;-) Satser på å ri LB ut denne sommeren, og kanskje LA til vinteren igjen. Skal på trening med Nina Karlsson 11 - 13 juli, og det gleder vi oss veldig mye til! Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  19:10:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
emh, skal ut masse til høsten, har ikke fått startet så mye denne våren som vi hadde planer om...Men det vi har startet, har gått greit...ponnien(som aldri har blitt startet før) har blitt litt mer stevne vant, og oppført seg bra, så er fornøyd så langt..Det beste har blitt en 3plass i 80cm...
camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:55:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Nei...sessonger er så langt i fra over gitt!
Men jeg har ikke hatt noe god sessong til nå!Inne gikk det veldig bra faktisk...Og jeg tenkte !YES!Nå begynner ute sessongen og alt blir så sinnsykt mye lettere!" Men den gang ei...Huff og huff...Nå håper jeg virkelig det ordner seg altså!!

www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  21:11:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hestene er jo litt ferske enda, men har fått vært på noen stevner..

Feltritt:
Nådde mitt mål om å starte Challe i 90cm og han gjorde det med bravur (startet 2 80cm først), og med Mille var det ikke no problem med 90, gikk strålende i terrenget selv om jeg var litt nervøs for at hun skulle være gaaal. Det er bare kjipt at dressuren gikk så dårlig med begge, men har jo hatt dem i under 2 mnd så det går seg vel til!

Sprang:
Min fantastiske MIlle gikk en suuper runde på Ekeberg og vi kom på 2 pl i 100cm på vårt første sprangstevne sammen. Knall!

I dressur har det ikke blitt noen strater, underprioritert!

Nå er det jo ferie i feltrittssesongen, så skal de få ta det litt rolig i 1 ukes tid, så blir det på-n igjen for stakkarne!

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

HanneBF

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  22:17:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanneBF  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanneBF  Svar med kopi av melding
Sesongen er langt fra over!!

Men så langt i år har jeg nådd et mål!! Og det er vel første gang det skjer for meg. Vi har debutert MB dresssur, og nå står prix st.georg for døren om 22.dager

Et eget sett med regler!!!

"...Never let the fear of striking out, keep you from playing the game..."
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.