hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Høydepunkter fra Oslo Horse show 2003
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Høydepunkter fra Oslo Horse show 2003
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mix1

Norway

Skrevet - 26/10/2003 :  02:31:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMix1  Svar med kopi av melding
  • Hvilke(n) dag(er) var du på Oslo Horse show 2003?
  • Hvilke(t) innslag ga deg mest inntrykk, og hvorfor?

--
Mix1, Moderator hestemarked.no

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/10/2003 :  11:31:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Var der bare lørdag.

Synes det var gøy med norsk seier i dressuren (det skjer ikke ofte..), selv om jeg kanskje synes Tanja Ylikoski/Roi Du Ballet og Liane Wachtmeister/Mr. Bean også rei såpass bra at jeg egentlig hadde ventet en av disse i teten fremfor Per Waaler og Star Fortune. Men nå rei jo også Per bra da.. Og gøy at han vant

Ellers var det flere bra innslag under showet. For en gangs skyld ikke en teit "morromann" som ikke er morsom i det hele tatt (skjønner her at det kanskje er meg det er noe galt med, for dette har jo falt godt ann blandt de yngreårige tidligere). Som alltid er ponnigaloppen god underholdning (denne gangen ekstra kult fordi det var kjent ekvipasje til start, som også gjorde det veldig bra). Den engelske dronningens ryttere var jo også bra. Og morro å se Frøken Hermine (Per Waaler) på sin hest Star Fortune i spranget (selv om det ikke var høyt da). Og Anne Cathrin Lübbe/Zanko da.. Men disse har jeg sett starte før, så dem "kjenner" jeg jo. Men det er likevel veldig flotte!

--
spoff
Gå til toppen av siden

hilde kathrin

» VIP

Skrevet - 27/10/2003 :  15:04:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei sann! Var på Horse show lørdag og søndag (hadde gjennomgangsbillett, men orka ikke dra på fredagen..).
Jeg synes at handicap ridningen var utrolig bra! Jeg ble skikkelig rørt. Men ellers er jeg veldig for Land Rover og Glava'en. Mine favoritter er Tony Andre Hansen og Connie Bull. Nina Braaten er også utrolig god. Ponniryttere er også utrolig bra, Anette R Børge-Ask på "Tulle" må jeg jo nesten heie litt på, siden jeg kjenner henne:)
Men ellers syns jeg at hele showet og cupene er kjempe supert satt opp. Har vært på horse show siden jeg kunne gå omtrent, så det er på en måte tradisjon, da. Ta en liten titt på vip'en min, da, så ser dere hesten "min" på en måte :)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/10/2003 :  19:42:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Var der bare fredagen ( hadde bare fredags bilett.... )

Synes Poenghoppinga og Dressuren var topp jeg.

Gleder meg allerede til neste år!!!
Gå til toppen av siden

libban

» VIP

Skrevet - 28/10/2003 :  13:51:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelibban  Svar med kopi av melding
Jeg var på OHS på lørdag. Syntes det var flott å se på dressuren, og moro at det ble norsk seier til Per og Fortune. Særlig Wolfgang Schade og Lorentin var flotte, synd han gjorde "glippen" med hatten.

Ponnigaloppen slår jo alltid godt an, men det beste innslaget i år syntes jeg var Dronningen av Englands hester. De var flotte, særlig Spartacus! I tillegg fikk jeg meg en veldig god latter av det siste innslaget i Fancy Dress klassen, kannibalene. Noe av det bedre som har vært i kostymehopping synes jeg:)
Gå til toppen av siden

Oslojente

Skrevet - 28/10/2003 :  14:11:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var på OHS torsdag,fredag,lørdag og søndag.
Dressuren var veldig skuffende,et lyspunkt var 9 åringen Galliano som sikkert vil bli bra om et par sesonger.Morsomt med norsk seier i küren,hvis man utelukkende ser på resultatet...
Handicapridningen gjorde et stort inntrykk,ponnygalloppen var morsom,ellers var Spartacus imponerende der han sto med trommene sine.
Gå til toppen av siden

Orfeus

Skrevet - 28/10/2003 :  14:12:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg jobbet under Oslo Horse Show i år, men jeg fikk også tid til å se litt, og jeg må si at tårene rant når jeg så Jens Lasse Dokkan og Ann Cathrin Lübbe ri. Jeg blir helt målløs når jeg ser slike mennesker sitte på hesteryggen og vise hva de mestrer. Det er helt utrolig, og ikke minst med tanke på hva som ligger bak prestasjonene!! Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2003 :  15:16:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
haizann! eg va alle dagene i oslo.. såg sje dressuren.... hehe
poenhoppingen å duellhoppingen å netsen alt va kult!
rikstoto grand prix va åg sjmepe løjje, mens finalen i landroveren blei veldi lange(ingen fra sandnes rei;)
å så va d kanon løjje når stian øglænd datt av!!!!! :D d va sgam løjje!
eg vill t bage eg.... fuste gangen min der.

bananå!
(anna)
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 31/10/2003 :  13:52:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
jeg fikk ikke vært på oslo horse show jeg som hadde gledet meg til å se ridelæreren min være frøken hermine og se på oppvisningene kan noen forklare ossen det var??
klemz

Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 01/11/2003 :  16:16:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
var der søndag. hødepunktene var land rover world cup der jeg ble overveldet av vinnerens ridning. det var kjempe bra. mounted games der norge tok 2 plass var og bra. mens jens lasse red fikk jeg tårer i øynene det var rå bra!!! og nordisk finale ponni der hvor tiril weum elstad og little harry fikk 2 plassen!!!! Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 03/11/2003 :  11:00:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
jeg var der bare på lørdagen. Det som gjorde mest intrykk var Spartacus!!! Selv har jeg Tinker, og synes slike hester er noe av det flotteste i verden. Å se Spartacus stå musestille mens rytteren trommet var veldig bra. Min egen hest hadde sikkert dødd av angst! he,he...

Ellers så var det gøy at Per & Star Fortune vant dressuren. Stemningen da Tony kom inn på sprangbanen var også noe av det jeg husker best.
Desverre så måtte jeg gå klokken 17.00, men neste år skal jeg ha med meg hele OHS! Gleder meg allerede :)

Jo bedre jeg lærer mennesket å kjenne , desto mer foretrekker jeg hester....
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.