hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spray deg brun
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spray deg brun
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 24/06/2006 :  18:58:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Noen som har prøvd dette? Sånn "brun uten sol" eller en annen type.

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  19:01:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nei nei nei! Kliss og æsj, fargeforskjeller alt etter hvor du har tatt på mye eller lite, farge på klærne, og skjoldete hud. Takke med til solarium eller en time strekk ut på terassen!
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  19:08:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Regner med det Pjuus mener er slik man drar i studio for å ta? Slik hvor man bruker papirtruse eller gud vet hva? Om noen, spesielt folk med sensitiv hud, har prøvd dette vil jeg gjerne vite, jeg også. PC-skjermens stråler har jeg gitt opp, de gjør meg bare hvitere ;-) Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  19:13:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
En venninne av meg gjorde dette et par ganger, men var lite skuffet hver gang. Pent dag nr en og to, men ble som sagt veldig skjoldete i huden etter hvert som fargen forsvant. Og bena spesielt ble stygge, da fargen trakk ned i porene/hårsekkene, og hun såg helt rar ut!!!
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 24/06/2006 :  19:15:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Ok. Har veldig lys og sensitiv hud. Blir ikke brun, bare rød.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  19:29:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hm. Veninna til mamma har prøvd dette, og hun er skikkelig tilfreds. Ikke bare fikk hun en fin brunfarge, men hun reduserte soleksemen og ble fortere enda brunere når hun kom ut i sola. Jeg har tenkt å prøve dette til vinteren.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 24/06/2006 :  20:59:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg pleier å gå på hudpleiesalongen og bli sprayet, og da har jeg alltid vært kjempefornøyd!!! Man må være veldig nøye på å smøre seg, slik at fargen holder seg fin lengst mulig.
Før man sprayer så må man bruke en mild boduscrub.

Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Anita&Svarten

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  21:06:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:)

Hvorfor ikke prøve holdiday skin? det er en bodylotion, gul flaske..
Synes den er veldig bra:) jeg blir heller ikke brun av soling.. bare rød, rød og enda mere rød:s Men den body lotionen gir en veldig fin og jevn brunfarge som kommer gradvis. kjempefornøyd:)
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  02:17:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ja,er nesten avhengi:)deilig å være brun selv om man har veldig sensitiv hud;)
blir kjempebrun i sola oxo etter en stund.men sånt har jeg ikke tid til lenger.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 30/06/2006 :  23:06:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Bruker du sånn holiday skin body lotion eller sånn "spray deg brun" sak?

Gå til toppen av siden

Alger97

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  00:01:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAlger97  Svar med kopi av melding
Jeg og en venninne fikk et innfall når vi var på shopping for noen måneder tilbake. Vi ville prøve "spraybrun". Vi dro til en salong, og ble sprayet. Vi ble knallbrune, og fargen satt lenge. Lurt å bruke selvbruningskrem etter en liten uke, så beholder du fargen lenger. Første dagen følte jeg meg litt skitten. Men etter en dusj (dagen etter) ble alt mye bedre Anbefales for blekfiser!!!

Beate & Alger Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/07/2006 :  06:19:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Bruker du sånn holiday skin body lotion eller sånn "spray deg brun" sak?

Opprinnelig postet av Pjuus

ikke lotion,tar jo evigheter før det blir resultater.om i det hele tatt blir noen?den siste jeg kjøpte nå,var super.ingen skjolder,lukta ikke helt jævlig,å ingen alergiske reaksjoner..sitter superlenge!!

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:45:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Tja.. Ei venninne av meg har gjort det, ble veldig jevnt og fint. Men det varte jo ikke så lengem så jeg syns det er bortkastet med penger.
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2006 :  19:47:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei:)

Hvorfor ikke prøve holdiday skin? det er en bodylotion, gul flaske..
Synes den er veldig bra:) jeg blir heller ikke brun av soling.. bare rød, rød og enda mere rød:s Men den body lotionen gir en veldig fin og jevn brunfarge som kommer gradvis. kjempefornøyd:)

Opprinnelig postet av Anita&Svarten

Er det den Dove/Natusan sin? Eller sånn man vertfall får kjøpt på vanlige dagligvarebutikker? Den må jeg kjøpe meg i tilfelle!!!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

jeglikerhester

Skrevet - 02/07/2006 :  19:52:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Natusan Holiday Skin er faktisk veldig god, bare smør masse på for da blir det jevnest. Tar litt tid før den tørker, men den virker og man blir ikke sånn kjempebrun med det første, så det ser mye mer naturlig ut. Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 02/07/2006 :  19:55:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Natusan Holiday Skin er faktisk veldig god, bare smør masse på for da blir det jevnest. Tar litt tid før den tørker, men den virker og man blir ikke sånn kjempebrun med det første, så det ser mye mer naturlig ut.

Opprinnelig postet av jeglikerhester

MEN den stinker helt forferdelig etterhvert. Lukter godt når du smører på, men etter noen timer så lukter den IKKE mye godt!

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.