hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - det siste utstyret
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 det siste utstyret
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 10

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  15:43:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Harneshaug; Hehe.. Ikke millionær og heller ikke ledig - gubben som jobber mye her ;)
Nei, er egntlig alfor dyrt, men nå har det seg sånn at jeg gjorde en knallhandel på sal der jeg fikk med fortøy og hodelag her i vinter.. Hodelag og fortøy var av merke HG, så det kunne glatt selges for 3000 - vips så fikk Picasso`n Prestige hodelag :)
Skal se om jeg kan få tatt et bilde av henne med det på etterpå, veldig enklet, nøytralt og "nett", men liker det sånn ;)
Edit; for å nevne at gubben var med på shoppingturen min og idag hadde dem plutselig Bucas Irish dry på halv pris på Lillestrøm Hest og hund.. Noe måtte vi jo gjøre mens vi ventet på middagsforinga - så da ble det et sånn på prinsessa mi å ;)

We`re just out of controll
Redigert av - picazzo den 22/07/2006 15:47:04 Gå til toppen av siden

sandrapizi

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  18:58:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
nylig bestillt et kandarbitt, nytt og lekker voilock, og hodelag refklekser:) Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  20:57:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Harneshaug; her kommer bilder av det:

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:18:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Det var nyyyyydelig! Så enkelt og stilrent og likevel ooooser det luksus! Nydelig lær, preging og sømmer...
Den nesereima er det slik som heter "pull-back"? Skulle hatt noe annet enn westernhodelaget i dressuren (selv om den reima var drit-dyr!) Men har akkurat kjøpt meg Kieffer dressursal og den er svart... finnes det i svart? Det var vel med tøyler?
Tror det er det peneste jeg har sett! Jeg liker så godt stilen og DEN fine brunfargen... grrrr...På hesten også, veldig lik Ulskaug med blisset og alt. Hm.... jeg arver faktisk (ikke tull engang!) 50 000 neste uke... hm...

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2006 :  23:44:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takktakk
Ja, likte det veldig godt selv også! Så det for først gang på Lier Grand Prix og etter å ha tafset litt var det gjort.. Sånn måtte jo frøkna få!
Jepp, det finnes i svart også og tøyler følger med, men er gummitøyler da, tror ikke det er helt lov hvis du skalut å starte dressur..
Er ikke pullback på det, men tror ikke det er vanlig på så smale reimer, var noen mer dressurmodeller der også med litt bredere nesereim, kanskje er det på dem.

Hmm, den arven kommer jo godt med - kan alltids bli med på shoppingtur jeg

OT; ja, kan nok minne litt om din i farge og avtegn - var inne på VIP`n din og smugtitta litt

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  11:09:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hva er slik pullback? Hvorfor og hva? Leste det sto det på et hodelag likt ditt over nesen, men altså ...Bare spør jeg for jeg ser ikke forskjellen he he... har 1 hodelag med nesereim og det er bare en slik helt vanlig bred ganske høyt opp... OI, for en fantastisk forklaring! (-:

Linda-hestegal91

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  13:14:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda-hestegal91  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLinda-hestegal91  Svar med kopi av melding
hmm... tror faktisk det var en salgjort hehe.. hvis jeg ikke husker helt feil
mine hjemmesider:
http://yrvinter.piczo.com
http://augnelill.piczo.com
http://o-h-k.tripod.com
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  14:49:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pullback er når festet på nesereima dras under haken, gjennom en ring og tilbake før den festes i spenna.. kontra vanlig der du bare fester rett i spenna.. Enda en genial forklaring, håper du forsto ;) Skal visst gi jevnere og bedre trykk enn vanlig..
Utifra forklaringen din er det vanlig bred engelsk nesereim på hodelaget ditt da? Likt mitt, men mangler nederste reima og brdere nesereim? ;)

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  20:03:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jepp stemmer det! Må jammen ta å oppdatere meg litt på utstyrsfronten (-;

-Korak-

Norway

Skrevet - 23/07/2006 :  23:38:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det siste jeg kjøpte til hesten min var: et gummibitt, en liten barbermaskin og gummiremmer til å feste i bittet og tøylen for å forsikre seg om at de som rir hesten min ikke er for hard i hendene... ;)
True friends always stay friends, Gå til toppen av siden

Josephine87

» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  14:36:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siste jeg kjøpte var en fluespray,pessoa Gjordt med plate og et bucas regndekken uten for. Gå til toppen av siden

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  16:34:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
en blå shabrack :) skal snart kjøpe et nytt hodelag..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127

- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest
Gå til toppen av siden

Toril H

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  21:27:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjøpte et nytt hodelag idag: http://www.kieffer-saddle.com/pages/_zaum27.html

Var innom Lillestrøm hest og hund og bestillte det i mai.Var innom igjen i juni for å høre om det var kommet,men måtte bestille det på nytt
Men igår fikk jeg endelig telefon om at det var kommet.Henta det idag
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 02/08/2006 :  22:29:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det siste jeg kjøpte var en grime :D enkelt og greit.. (og et par stevneskaft da.) Den er mørkblå med lyseblå "pus" over ørene og over neseryggen. <3=] fargen passa kjempegodt.
- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Kao
» VIP

Skrevet - 02/08/2006 :  23:19:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siste jeg kjøpte var grime, to fortøy ( en til hver hest ) En shabrack, Nye tøyler, stigbøyleremmer til den nye salen jeg snart får, og en ny hack som jeg skal prøve..;)
I'm a redneck woman, I aint no highclass broad! ;) Gå til toppen av siden
Side: av 10 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.