hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Spooky? Eller bare tull og fjas??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Spooky? Eller bare tull og fjas??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  01:34:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Enten så har denne personen som har funnet ut alt dette hatt det veldig kjedeligt som har giddet lete opp alt dette her, eller så har han/hun kjedelig hobby...
Men likevel, det var intressant og nesten litt skremmende på slutten...
Les selv og prøv :

1) New York City har 11 bokstaver

2) Afghanistan har 11 bokstaver

3) Ramsin Yuseb [Terroristen som truet med å ødelegge Twin
Towers i 1993]
har 11 letters

4) George W Bush har 11 bokstaver

Dette kunne ha vært en ren tilfeldighet, men det blir mer
interessant:
1) New York er den 11. staten

2) Det første flyet som kræsjet i Twin Towers var fly nummer 11

3) Fly 11 hadde med seg 92 passasjerer
9 + 2 = 11
4) Fly nummer 77 som også kjørte inn i Twin Towers, hadde 65
passasjerer
6 + 5 = 11

5) Tragedien skjedde 11. septemmber, eller 9/11 som det også er
kjent.
9 + 1 + 1 = 11

6) Datoen er lik som "US emergency services" telfonnummer 911
9 + 1 + 1 = 11

Fortsatt
tilfeldighet? Les videre og sjekk hva du synes:

1) Total nummer av ofre på flyene som ble kræsjet 254
2 + 5 + 4 = 11

2) 11. september er den 254. dagen i året
Igjen; 2 + 5 + 4 = 11

3) Bombingen i Madrid skjedde 3/11/2004.
3 + 1 + 1 + 2 + 4 = 11

4) Tragedien i Madrid skjedde 911 dager etter Twin Towers
tragedien

Nå skjer noe som er veldig merkelig!:

Det mest kjente symbolet for USA, etter stjerner og striper, er
ørnen.
Følgende vers er tatt fra Islams mest hellige bok, Koranen:

For it is written that a son of Arabia would awaken a fearsome
Eagle.
The wrath of the Eagle would be felt throughout the lands of
Allah and lo,
while some of the people trembled in despair still more
rejoiced:
For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there
was peace."

Det var vers nummer
9.11 av Koranen.

Tror du fortsatt alt er en ren tilfeldighet? Prøv dette og sjekk
hva du

føler etterpå:

Åpne Microsoft Word og gjør følgende:

1. Skriv inn med store bokstaver: Q33 NY. Dette er fly-nummeret
på det
første flyet som kjørte inn i Twin Towers.

2. Marker Q33 NY.

3. Gjør det om til størrelse 48.

4. Gjør om fonten du har til WINGDINGS
Skremmende!?

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." -

Amor_Faks

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  01:48:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAmor_Faks  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAmor_Faks  Svar med kopi av melding
Hmm. Litt scary da. Merkelige saker faktisk. Ble en smule forvirret og satt ut..
Helene og gullan

Det går fort å miste noe kjært, selv om det du har kjært er det du passer best på....

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 23/06/2006 :  02:13:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Det siste der, med nummeret på flyet er visst ikke riktig leste jeg i en annen tråd her...

Ellers:
Kopi av melding:
For the wrath of the Eagle cleansed the lands of Allah and there
was peace."

Ørnens vrede renset Allahs land og det ble fred... Isåfall står det i Koranen at USA kommer til å lage fred i de islamske landene...

Så jeg sjønner ikke hva de muslimene klager over. De burde jo jublet! Kanskje ikke alle har lest Koranen da...?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  04:39:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det siste der, med nummeret på flyet er visst ikke riktig leste jeg i en annen tråd her...

Opprinnelig postet av carambee

Jo, det var rett...

Jeg får helt mark av sånne ting! Vil vite om det er tilfeldigheter eller sant! WWÆWÆÆÆÆHÆ får ikke sove!!:|

-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  09:39:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
så noen filmen derfra i ste.fra angrepene altså..uff,satt bare å grein jeg.spesielt var det en soldat som tappert sto å holdt"giv akt" eller hva det nå heter.med ansiktet preget av tårer og gråt..
var også en en og en halv times repotasje(puh)om hva som egentlig skjedde.å jeg som er så nyskjerrig av meg,måtte jo se den.for ville jo vite hvorfor det ikke kollapset med en gang og sånn..
å det var jævlig skremmende!!unnskyld utrykket.

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  11:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hjelp! Dette var litt ekkelt.. *grøss*
-Madeira- Gå til toppen av siden

nn

Afghanistan

Skrevet - 23/06/2006 :  12:38:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tull og fjas. Jeg er ingen matematiker i særlig grad, men tall kan man leke med opp og ned og i mente og få mange artige resultater... Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  12:51:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Dette er bare kødd.
Som Birre sier, man kan leke med tall i stor grad og få mange morsomme resultateter.

En annen ting er at teksten inneholder ren løgn for å sverte en hel religion. Leser man det nevnte verset i Koranen står nemlig dette: "Men hvis de omvender seg, forretter bønnen og betaler det rituelle bidrag, så er de deres brødre i religionen. Vi klargjør ordet for folk som har kunnskap." Jeg kjenner folk som har studert Koranen, og ordet eagle eksisterer ikke der i det hele tatt.

En annen ting, herfra: This is a hoax, but judging from the emails we're getting, people want something about it to be true.

It is built upon the previously known fact that "NYC" has corresponding symbols in Wingdings that seem to have destructive meaning too.

"Q33NY" is not associated in any way with any of the hijacked airliners. It is not one of the flight numbers. It is not the tail (registration) number of any of the airplanes (we have the actual tail numbers below), and was not a designation on radar that day, and is not the identity of the subway tunnel leading to the airport or the World Trade Center. It's not one of the gate numbers. With few exceptions, all civilian aircraft in the U.S. have a tail number that begins with "N." TruthOrFiction.com has searched the FAA database that includes all airliners and found no airplane with Q33NY or any that begin with "Q" at all.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110

Redigert av - lino den 23/06/2006 12:52:17 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  13:06:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Tallmagi:
Fornavnet mitt har tre bokstaver.
Jeg har tre søstre. Foreldrene mine har sammen tre barn. Til sammen har foreldrene min 7 barn.
Jeg er 21 år. 2+1 = 3.
7 barn ganget med 3 = 21. Igjen 2+1 = 3.
Lillesøsteren min er 14 mndr yngre enn meg. 4-1 = 3
Hele navnet mitt har 9 bokstaver. 9/3 = 3
Familien min består av to mennesker og to dyr. Det er fire vesner. Navnene til dyrene våre har til sammen 12 bokstaver. 12/4 = 3

Jeg forfølges av tallet 3!

Åpne Word, skriv inn LIZ , endre fonten til WINGDINGS. Da får du opp tre symboler, det første beskriver humøret mitt i dag, det andre viser hånden min (den er slik den skal være det) og det siste betyr ikke en dritt for meg. Skikkelig skummelt as..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  13:27:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ha ha Lino, den var god altså! Du er jo kjempeflink i dette du også
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  13:30:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ja, er det ikke skummelt?
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  13:39:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Joooo, kjempeskummelt
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  15:43:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av carambee

Jeg har også hørt det samme.. Og det fra min bror som skulle vært i et møte i World Trade Center den dagen, men av en eller annen grunn ble det avlyst og han kunne holde seg hjemme i Los Angeles med kona og barna..

Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 23/06/2006 :  15:49:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tall er ikke bare tull eller morsomheter!
ALT består av tall

Jordens grunnmasse eller matrise (matrix), baserer seg hovedsakelig på tall. Ditt liv er basert på en matrise bestående av blant annet numerologiske systemer.

De to andre faktorene i denne konstruksjonen er lyd og lys, som blir generert av forskjellige tallkombinasjoner. Tallene beveger seg i uendelige mønstre av pulserende lys. Disse tallkombinasjonene blir til slutt energi manifestert i fysisk form.

Alt i universet er energi og vibrerer, og hvert enkelt menneske har sin spesielle vibrasjonshastighet som kan beskrives med tallkombinasjoner. Du er rett og slett en snurrende energimasse bestående av tall, lyd og lys, som ser ut som fast form.

HEH.... ok dette bare kom ut av meg Litt OT kansje
Men har en lidenskap når det gjelder tall
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  15:55:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ekkelt ja
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  16:13:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Tall er ikke bare tull eller morsomheter!
ALT består av tall

Jordens grunnmasse eller matrise (matrix), baserer seg hovedsakelig på tall. Ditt liv er basert på en matrise bestående av blant annet numerologiske systemer.

De to andre faktorene i denne konstruksjonen er lyd og lys, som blir generert av forskjellige tallkombinasjoner. Tallene beveger seg i uendelige mønstre av pulserende lys. Disse tallkombinasjonene blir til slutt energi manifestert i fysisk form.

Alt i universet er energi og vibrerer, og hvert enkelt menneske har sin spesielle vibrasjonshastighet som kan beskrives med tallkombinasjoner. Du er rett og slett en snurrende energimasse bestående av tall, lyd og lys, som ser ut som fast form.

HEH.... ok dette bare kom ut av meg Litt OT kansje
Men har en lidenskap når det gjelder tall

Opprinnelig postet av Blesapiami

Øøh, jaha?? Dette forstod jeg nada av da men....

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.