hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - magnet- pad
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 magnet- pad
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  23:30:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har bestilt meg magnet ped til gamla mi, fyller litt i beinet, har harr lymfangitt for 2 mnd siden og var til dyrlege onsdag den 06 juni og hesten var haltfri og ingen tegn til lymfangitt, men fyller litt i ene beinet.. Det jeg lurte på er om dere har noen erfaringer med disse?? Bruker ikke disse uten å sjekke t hesten min er frisk først, og det er a visst så... Hvordan kan event hesten reagere? Glad for alle svar jeg kan få=)

Garsy du er verdens beste!

Molly

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  23:44:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har bare pittelitt erfaring med magnet belegg og de funket på den aktuelle hesten selv om det bare var til forbygging Noe jeg mener å huske var at de ikke skal være på over et visst antall timer! De ble satt på på kvelden og tatt av igjen på morgenen ved frokost foring så var vel max 10-12 timer

Men regner med at det følger med "bruksanvisning"....

Et annet alternativ er jo Back On Track plater som legges under varmebandasjer...

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  23:52:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Såg på slik back on track, var billigere, men blitt anbefalt slike magnet greier som kom seg på 707 kr=/ men får se om det funker om ikke selger jeg dom og prøver noe annet, var med bruksanvisning, men ville bare høre erafringer, man skal ha stallbandasje rundt disse magnet greiene....
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 22/06/2006 :  22:00:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
man skal ha stallbandasje rundt disse magnet greiene....

De magnet beleggene jeg snakket om så ut som belegg og ble festa med bårrelås, noe lignende som frambens belegg Ingen bandasje..

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  22:32:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
dette er bviist magnet pad, får se når dom kommer.... prøve å legge ut bilde... men er så klomsette av meg..... http://www.sunn-hest.no/magnetterapi.htm om dette ikke funket så er den siden ---> Vattert ribbet magnetpad .....tror jeg må ha bandasjer på disse gitt=P

Håper flere kan komme med erfaringer

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  23:16:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt OT; men fikk lyst på stalldekknet til BOT jeg!! Ang magnet belegg bør man nok kjøpe de litt opp i pris for å få ønsket effekt.. Snakket litt med ET om magnet dekken da jeg vurderte dette, og hun mente at for at det skulle ha "riktig" effekt burde man ha de litt dyrere, da man gjerne får det man betaler for ;)
<må nok ha bandasjer utenpå de du har tenkt på ja, blir jo som bandasjeunderlag. Spent på å høre om du er fornøyd med resultatet, skal opp til Flisa nå og det er en svipptur unna der Sunn Hest holder til ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  23:54:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Holder dom til på flisa? i hedemark? ikke langt unna meg jo... synes disse var dyre jeg da, men er vel min lommebok som er en smule tynn.... =( VIL HA MEG JOBB!! hihi

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  07:31:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Holder til på Grinder, ca 2,5 mil fra Flisa mot Kongsvinger..:)
Var vel mest magnetdekknet jeg tenkte på, kostet jo "bare" 5000, hører om priser på disse som passerer / ligger rundt 20 000.. Hehe, ellers så var hun billig på BOT, ga 450 pr plate for mine..:/

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  12:01:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
disse er det vel 569 tror jeg kom på 707... ble litt dyrt ja... håper det funker.....
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.