hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - tips for syke mennesker..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 tips for syke mennesker..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:19:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
nå har jeg klart å bli sjuk også..jeg som bare hadde gleda meg til å nyte ferien...jaja,samme det.
har noen noe tips om kvalme og feber og sånn?
orker ikke spise noe omtrent,å vil så gjerne bli frisk så fort så mulig.
tips til mat man ikke blir kvalm av?å andre råd som kan hjelpe også?
er skikkelig ubehagelig

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Olithyon

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:29:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Varmt vann med ingefær skal visst være bra mot kvalme. Ellers er gjerne fint brød med syltetøy e.l typisk "sykemat". Og Cola da såklart :)
Er syk selv om dagen, så vet litt om det. Heldigvis ikke kvalm da :S

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  18:55:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
Cola hjelper mot magen (kvalmen) :)
Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  19:28:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Er også.. syk, på en måte. Meh. Skal spise suppe nå :-) Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  20:10:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
får brekninger når jeg tenker på mat:(
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  20:15:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
huff da, god bedring!! sov masse.
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  21:30:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har alerede sovet for mye,så har vondt i hode..så kasta jeg opp,å tenkte.nei,fillern.nå må du døtte i deg no!så flaks for meg sto det en colaboks igjen,å lyste mot meg.døtta i meg den og en hold it,så hjalp det..pappa lurte på om jeg var gravid da.ikke populært..tusen takk for all hjelp jeg får av dere altså.god bedring til dere andre som er syke:)
dere er de beste:P

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  23:56:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
blæ.etter en liten tur i stallen,ble jeg klein igjen:(
Gå til toppen av siden

..Monica og Svinten..

» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  22:59:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har greid å brekke armen jeg.. å skade ei sene.. så det blir ikke så mye hest på meg i sommer .. =/ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  23:12:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, brudd er skrekkelig kjipt.. Brakk selv en finger for litt siden, men skal snart ta av gipsen nå :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  09:48:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
å dere er skikkelig uheldige da..*trøsteklem*
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/06/2006 :  10:45:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Huff, brudd er skrekkelig kjipt.. Brakk selv en finger for litt siden, men skal snart ta av gipsen nå :)

Opprinnelig postet av Mari^_^

Lom er et skikkelig legesenter hører jeg. Jeg knakk fingeren min når jeg fikk den klemt i en dør. Tvert av rett under det øverste leddet. Fikk bare beskjed av legen på Otta om å røre på den hver dag. Resultatet er en ølakt finger :-s

For øvrig er jeg på vei til legen nå. Jenta blir ikke bedre, vett. :-/
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.