hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Norges verste oversettelser! (film, serier osv)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Norges verste oversettelser! (film, serier osv)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:57:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Norske oversettere er ikke helt på "nett", les bare her:

http://blogg.sol.no/meg2ri/comments/Weblog/norges_verste_oversettelser

Hege

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  13:05:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Åå, jeg irriterer meg grønn over sånne oversettelser på film/tv!! Det er merkelig at de ikke kan klare å oversette riktig, selvfølgelig må de tenke litt på sensur og sånn også, men de kan hvertfall prøve å bruke ordene slik at setningen ikke får en helt annen mening?!
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  13:12:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Hehe.. Eller slik som denne, fra en film på nrk2 for noen år siden:

Freeze assholes! - Ikkje røyr dykk, gutar.

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  13:21:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hahaha, den med make up-sex er tidenes beste :-D Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  14:18:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
eller Luke Skywalker: I will be invincible!! = jeg vil bli usynlig!! (fra den offisielle dvd-en..)
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

TahiaPiken

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  14:26:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTahiaPiken  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTahiaPiken  Svar med kopi av melding
Eller når noen sier på tv norge

Mother Fuckers = på norsk : Kors i hytten

¨hahahahhahah

sooove ja takk Gå til toppen av siden

Tonje_

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  14:45:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTonje_  Svar med kopi av melding
Ja, rå mye teit på filmer og sånn.. Er litt små irriterende da, til tider..
Ikke ri fortere enn skytsengelen din kan fly
-Tonje-
Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  20:08:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Enig, dødsirriterende med dårlige oversetteler. Men også ustyrtelig morsomt. :D

"Oh my god, there is nothing left! - Herre gud, det er ingenting til venstre!" *fnis*

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  20:41:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Haha, mange bra oversettelser der ja!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  21:07:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var mye bra der ja:) Bare følg med litt når dere ser film, serier osv, det er helt utrolig hva de klarer å oversette enkelte ganger!
Hege Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  21:14:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, utrolig mye dårlig oversettelser ute og går... Spesielt på sånn "gangster" språk/sleng...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  21:15:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Hehe ler meg skakk, jeg kunne jo ha klart bedre og jeg er ikke den du setter til og oversette for og si det sånn..:D

Men det er morro da, serlig når jeg og bestisen sitter og komenterer..Da kan det bli noen latterutbrudd, men om det er noen andre som flirer er jo en annen sak..eller jo foresten di flirer men mest av oss tror jeg:D

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 22/06/2006 :  00:23:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
He he,noen oversettelser er så dårlig at man kan jo begynne å lure litt på engelsk kunnskapene til de som oversetter:P Ellers så er det jo bare døds irriterende når ting er tekstet på nynorsk.
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 22/06/2006 :  12:10:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
haha:D
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 24/06/2006 :  21:37:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg elsker oversettelsen av "black studs"..... "svarte studenter" :P:P HAHAHAHAH, ååååh, den glemmer jeg aldri
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 24/06/2006 :  22:00:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hahaha, den med make up-sex er tidenes beste :-D

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Det verste er at det går igjen. MYE.
har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett de har teksta det til sminke-sex.. Rar fetisj eller noe?

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.