hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - greide å slett lyden på datan =(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Avl/oppdrett
 greide å slett lyden på datan =(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

€michella€

» VIP

Skrevet - 21/06/2006 :  12:19:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
HJELP!!!!!!
jeg er så flink til å slette ting jeg ikke hvet hva er en gang =( så jeg lurer på om noen er flinke med data å kan jelpe meg å si hva jeg kan jøre for å få lyd på datan min ijen jeg har og en del problemer med at datan min er treig å at det kommer opp reklame hele tiden å at det kommer opp at jeg har virus, men er det noen som kan jelpe meg meg å si meg hva jeg kan jøre for å reparere datan min selv.

jeg vil ikkje levere inn datan min til reperasjon for du kan si de sån at jeg er egentli avhengi av datan hehe
men jeg finner ikke ut hva jeg kan jøre for å fikse datan min selv

så for håpe noen kan ji meg noen råd å tips

foresten så beklager jeg hvis det er en del skrive feil, men jeg har dysleksi å hvis jeg hoper en del fra forsjelige ting når jeg skriver så er det pga jeg har adhd...

mvh. michelle

jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er!

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:23:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
*kremt kremt*
Kjære datter, kjempekult at du endelig har dratt nesa de inn her på MIXen igjen
Men kanskje du heller burde legge den inn under "Mellom Himmel og jord"?, thi hi. Jaja, ikke så enkelt og finne utav med en gang, men du kommer fort inn i det

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:34:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Ahhh, så søtt. *gliiis* Eller spørre mamma, kanskje? Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:41:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Men mamma aaaner ikke hun hva som må gjøres, noen forslag?
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  12:49:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
hehe.. Pappa gjor det same i fjord. Han var så leid alle "personane som ploppa opp" (folk på msn, så eg stod som automatisk pålogga-ting). Han skrudde av eller ned lyden på heile internettet, og no veit han ikkje korleis han får det på att. Og han skal liksom vere den i bygda med mest peiling, då han har jobba med datareperasjonar ol. i alle år.. Hehe..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  14:58:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Gå innpå Kontrollpanel - Skrivere og annen maskinvare I MENYEN TIL VENSTRE: legg til maskinvare
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  15:56:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Gå innpå Kontrollpanel - Skrivere og annen maskinvare I MENYEN TIL VENSTRE: legg til maskinvare

Opprinnelig postet av Don-Pedro

mener du at driveren er blitt slettet???

Det kan jo være så enkelt som at den er blitt satt på mute??

eller kjør en feilsøking på lyd, det finner du på kontrollpanelet (start-Control panel-Og trykke på den som ligner en høytaler "sound and audio")
Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 21/06/2006 :  16:10:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Får det ikkje til eg..
Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

€michella€

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  12:43:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikkje fådt det til enda =( kan noen jelpe meg???? jeg er ikke flink med data så tror jeg må få de inn med tesjei =/ hehe...
jeg vill heler vær hatet for noe jeg er, en å være elsket for noe jeg ikke er! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.