hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kjærlighetssorg.. SKO!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kjærlighetssorg.. SKO!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:34:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding

Jeg ble forelsket på en klassetur i Umeå. Jeg vet ikke hva skoene heter eller noe, men jeg vet at de finnes i en butikk i Umeå som selger Adidas-stuff.. Herregud, jeg vil så gjerne ha de skoene, så hvis det er noen som vet hvor man kan kjøpe slike sko her i Norge, vær så sniiiiill, si ifra!

Ååååeee...:(

-Marte

Bustetrollet

Skrevet - 19/06/2006 :  22:44:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så de der i London. Prøvde de også. De var gode å ha på foten iaf.

Skal sjekke litt rundt for deg
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:48:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Stiiiilige. Finnes de i fler farger? Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:52:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Jess, rød/blå tror jeg? Hmm.. De var jo nervekule da! Syke f jeg ville kjøpe de i Umeå, men hadde ikke råd... Ja, kristine, de var gode å ha på.. ville ikke ta de av meg...:(
-Marte Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/06/2006 :  23:02:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men du? Det hadde vært mye enklere om du hadde visst hva modellen heter..

Hvor fant du det bilde?
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  23:05:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
ferdig med sokk.. he he... ikke helt min stil kanskje..
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  23:11:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men du? Det hadde vært mye enklere om du hadde visst hva modellen heter..

Hvor fant du det bilde?

Opprinnelig postet av X-tine

Jammenjammenjammen... Det var et rart navn, som jeg ikke klarer å huske!!!

Tok bildet selv! Måtte jo ha bilde av det vakreste...

-Marte Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  23:16:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
men hvordan funker det med den sokken da?blir ikke den møkkete etter hvert?
ellers skikkelig tøffe*my style*

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  11:53:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Sikkert bare et triks fra adidas! Så når sokken blir skitten, bare MÅ brukeren ha nye sko.. Sånn avhengighetsgreie..

Eller går det an å rense de?

Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  15:49:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Det er vel ikke hel sokk, bare "sokkestoff" akkurat der sånn at det ser ut som man har tjukk sokk i..

Uansett må man jo vaske skoen i blant den også ;)

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  15:55:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
TØFFE DE;P
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 20/06/2006 :  16:50:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det finnes ingen butikker i Norge som fører BARE Adidas merket. Tror jeg ikke. Virker ikke sånn.

Men du kan jo ta med bildet i en bra skobutikk der de fører Adidas sko og be de finne ut modellen for deg. Og eventuelt bestille de for deg.
Fordel med en butikk der det er sørvis da
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  17:00:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh, så kule sko!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  19:52:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
stress har noen som ligner litt: http://www.stress.no/Products.aspx?hid=2&cid=39&pid=4403

mulig de har de der også :) gå innom stress osv. og vis dem bildet, de vet kanksje hvor du kan få dem.

...:: ::.. Gå til toppen av siden

Eva V

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  20:14:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEva V  Svar med kopi av melding
Du kan jo kjøpe den på nettet hvis du ikke finner butikker i Norge som fører den. Her er en online adidas butikk som har den: http://harputs.com/carlogruber.html

Modellen du ser etter heter "Carlo Gruber Hi", så du kan jo søke rundt og se om du finner den billigere på nettet (kanskje auksjon ol)

Redigert av - Eva V den 20/06/2006 20:15:02 Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  20:51:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Åhh. Åååh.. ÅÅÅHHH. Blå! <3<3<3<3<3 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.