hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Wintec sal!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Wintec sal!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Katrine_Sandore

Skrevet - 19/06/2006 :  22:09:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
skal kjøpe meg ny sprangsal nå...
Å valget har falt på en brun wintec 500 sprangsal.
Flere har sagt at den ser/høres kjempe bra ut,
og hun butikkdamen sa det samme.
Man kan også skifte bom på den.
Men andre igjen mener at wintec er dårlig, og at salen så/hørtes dårlig ut.
Hva synes dere?
Har dere noen gode eller dårlige erfaringer med wintec ?

Her er den:

http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=240177

Jeg Liker Smileys, Jeg

nutte

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:14:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har ikke akuratt den men denne: http://www.lillestromhestoghund.no/html_plain_items?items_id=240189 og er kjempefornøyd!
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:36:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har bestilt meg wintec 500 cair allround nå, virket som en kjempegod sal og dessuten var det den eneste salen som passet ryggen til hesten min så hadde ikke så mye annet valg... Håper den er god å ri lange turer i for rei bare noen meter i den for å prøve åssen den lå på hesten...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  22:42:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Satan bøtte meg.Bruk søkefunksjonen!

Wintecsal
Wintec 500 cair
Dårlig wintec-sal
Wintec 500 close contact
Wintecsal
Sal-spørsmål igjen. Wintec?
Wintecsal

Edit: Det fantes to sider med aktuelle tråder når jeg søkte på "wintec" ved å bruke forumets søkefunksjon.

Raving madness suits me fine

Redigert av - Ullsokken den 19/06/2006 22:45:10 Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 19/06/2006 :  23:22:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
istedetfor å irritere deg over det, kan du ikke bare la være å trykke på de emnene som du vet har vært oppe før da?
Beklager, men er ikke veldig teknisk av meg, å holder meg til å skrive & lese jeg.

Jeg Liker Smileys, Jeg Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  23:26:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg har wintec sprangsalen! er kjempefornøyd :) Første gang jeg prøvde å ri i den, så var jeg solgt, og rett etter måtte jeg kjøpe meg en, hehe....
føler den er veldig god å sitte i, og får god støtte!! så jeg anbefaler den iallefall!
eneste negative med den, er at den lysebrune fargen blir mørkere over tid :( og det er litt kjedelig, for jeg elsker den lyse fargen.. men ser slett ikke ille ut nå heller altså ;)

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  23:44:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
istedetfor å irritere deg over det, kan du ikke bare la være å trykke på de emnene som du vet har vært oppe før da?
Beklager, men er ikke veldig teknisk av meg, å holder meg til å skrive & lese jeg.

Opprinnelig postet av Katrine & Sandore

Jeg hørte ikke et "takk" for at jeg tok meg tid til å hjelpe deg ved å linke til mange tråder du vil ha stor hjelp av å lese.

Ellers så kan alle bruke søkefunksjonen. Man behøver neimen ikke ha "datafingre" for å forstå hvordan den fungerer, så det argumentet tar livet av seg selv.

Redigert av - Ullsokken den 19/06/2006 23:46:12 Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 19/06/2006 :  23:48:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Absinthe:
Ossen type hest har du ?
Salen passer tydeligvis til brede hester, og min er definitivt IKKE bred.
Knirker den ?

Ullsokken:
Jeg beklager så mye, tusen hjertlig takk for hjelpsomme linker.
Av en eller annen grunn irriterer jeg meg over alle som gang på gang klager over at ingen bruker søkefunksjonen.

Ullsokken

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  23:52:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Det slår deg ikke at det kanskje er en grunn til at blir påpekt?
Gå til toppen av siden

Katrine_Sandore

Skrevet - 19/06/2006 :  23:56:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
skjønner ikke at det kan være så stort problem at noen emner kommer opp flere ganger.
Det er ikke alle som har vært på MIX'en så mye, som ikke har lest alle emner som har vært oppe.
Hvis man har noe man skulle sagt, og det emne var skrevet for 3 år siden (satt litt på spissen kanskje) så er det litt seint.
Det er ihvertfall min mening.
Å når noen klager på meg, måtte jeg bare kommentere det.
Men beklager så mye da.

Katrine_Sandore

Skrevet - 20/06/2006 :  00:15:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Wintecsal
Wintec 500 cair
Dårlig wintec-sal
Wintec 500 close contact
Wintecsal
Sal-spørsmål igjen. Wintec?
Wintecsal

Opprinnelig postet av Ullsokken

Mye negativt om salen her.
Jeg har veldig smal hest. Noen som vet om andre saler til samme pris ?
Å den må være brun =P

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  12:26:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Hööks har en brun syntetisk sprangsal til 4.649,- Se her.

Om du skal ha ny sal i den prisklassen, så ville jeg sett etter syntetsaler da lærsalene i denne klassen ikke holde mål etter mine erfaringer. Du kan dog få (pent) brukte kvalitetssaler for omtrent samme pris, se på annonsemarkedet m.a her på hestemarked, hest.no og finn.no.

Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  14:07:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
jeg har hatt en allround og jeg har en dressur. Bortsett fra at allrounden gir stolsists så har jeg ikke opplevd noe negativt med wintec. En sal passer aldri på alle hester. Prøv den og se om den passer hesten og se om den passer deg. Værre er det ikke. Kvaliteten på salen er det ingenting å si noe på. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  14:07:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Grunnen til at mange maser om søkefunksjonen er at de gjerne har brukt lang tid på å skrive svar på et spørsmål som er så og si identisk til ditt. Det tar lang tid å skrive et gjennomtenkt svar, jeg bruker ofte en halvtime på mine. Jeg har brukt 10 min på disse linjene allerede.

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  14:17:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
jeg har varmblodser... men bommen er jo utskiftbar ;)
hmmm, negativt? jeg er iallefall fornøyd så langt :) men den knirker litt ja, når den er ny...

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Jenny&Quine

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  17:39:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde den salen og elsket den. Den er dritlekker å se på og behagelig for både hest og rytter.. Den passet perfekt til min araberhoppe som trengte vid bom og til KWPN-treåringen min som trenger medium-vid. Eneste grunnen til at jeg solgte salen var at jeg trenger en sal med dypere sete og større kneklosser til min hopp-og-sprett

Tingen med wintec-salene er at de blir litt mer svaie jo bredere bom du setter i. Har du en smal hest med rett rygg kan nok salen passe fint. Men det er som sagt bare å prøve, du får jo prøvetid på salen uansett

Lykke til!

Klem fra wintec-fan!!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.