hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - mindreverdighetskompleks
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 mindreverdighetskompleks
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  15:35:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
uff,ja nå er det påan igjen..
gleda meg sykt til sommerferien,å alt føltes bare supert
men....i dag hadde vi siste skoledag og eksamen.å da fikk jeg en toer,som naturlig nok var en skikkelig nedtur.da jeg følte at jeg hadde forberedt meg skikkelig godt og sånn.litt flaut å begynne å grine foran sensor
har gått å tenkt i det siste at jeg føler jeg ikke får til noen ting,så da rant begeret over for min del..
jaja,vet at dette er sånt man skal ta opp med venninner,å være hysj hysj om.men nå har det seg slik at jeg har ingen venninner jeg kan snakke med om sånt om i det hele tatt.å hestene står bare å mumler gress og ser veldig intresert utså da plumper jeg heller ut med det her.så får dere ta "støyten".
måtte bare få det ut..
så hva kan man gjøre for å komme i bedre humør da?

hadde hjulpet kjempemye om noen kom med en klem eller klapp på ryggen å sagt de var gla i meg i det siste.så derfor er dette en oppfordring til alle dere der ute,å si til alle dere bryr dere om at dere er gla i dem;)
vi mennesker må bli flinkere til å ta vare på hverandre altså..meningen med denne tråden er litt uvisst,men bare heng dere på

*This little light of mine, I'm gonna let it shine*

Lopke

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  15:49:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
her får du en klem fra meg!! Ikke vær lei deg, jeg hadde også en drittdag igår og var så frustrert og hadde bare lyst å grine.. men det ordner seg nok. Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  16:13:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg forstår godt hva du mener.. Jeg har heller ingen og prate med om ting, selv om jeg har mannen min så blir det liksom ikke det samme som og ha en god veninne og øse ut frustrasjon og annet sammen med.
Men så har jeg jo dere her inne da, og jeg syntes det er en fin sammensveiset gjeng her inne, snille koselige og seriøse med kjempeherlig humor

Jeg er selv inne i en vanskelig tid, men syntes vi skal gi hverandre en kjempegod klem og hvertfall så er jeg kjempeglad i dere!!!

Det jeg pleier og gjøre når jeg er nedfor, og som alltid hjelper, er og ta meg en tur på Etanec. Syntes det gjør godt og komme seg ut og bort fra tanker og styr..
Kan det være noe som kan hjelpe deg kanskje?
(Her kommer en ekstra liten fra meg til deg, har så vondt av deg jeg..)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  16:26:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
kjenner til følelsen...

hadde en skikkelig drittdag når jeg fikk vite eksamenskarakteren min i Biologi det siste året på VGS.
Biologi var det beste faget mitt, og jeg hadde 5 i faget. så kom jeg opp i eksamen...både muntlig og skriftlig...
jeg har kjempeproblemer i forhold til eksamen, jeg blir et totalt nervevrak, får hjernteppe og får ikke til noen ting...

på skriftlig eksamen kunne jeg stoffet godt, men fikk totalt hjernteppe, til tross for at jeg til slutt hadde klart å skrive 10 sider, fikk jeg en deprimerende 2`er...
på muntlig hadde jeg forberedt meg godt! kunne stoffet kjempebra! kom inn og skulle snakke, ble jeg nervevrak, skalv og fikk nok engang hjernteppe... det ble til at jeg måtte lese fra arket mitt, til tross for at jeg faktisk kunne stoffet...
dette ble nok en deprimerende 2`er...

Så selv om dette var det beste faget mitt, og jeg hadde en 5`er, fikk jeg 2 på begge eksamene... så det er jo også disse karakterene som lyser på "vitnemålet" mitt....

Syns eksamen er bare dritt!! det hadde vært bedre om man adde skrevet flere oppgaver i løpet av hele året, med en stor oppgave på slutten av året, så sensor hadde fått helheten av kompetansen en elev sitter inne med, framfor å vurdere en enkelt oppgave...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  16:55:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Huff, hadde også ein elendig dag i går (og i dag)
Alt starta fint, me reiste "fram på dalen" på hesteslepp, og slapp merra mi ilag me hingsten. Alt var idyllisk og fint. Rundt 12 på kvelden ringte mannen med hovudansvaret for sleppet, då måtte me kome å hente merra mi. Me slengte på hengaren på bilen, og køyrde i full fart fram.
Merra mi stod der, utafor beite iført grime og leietau. Det viste seg at ho hadde sloss med ei av dei andre hoppene tidlegare på kvelden, ho var ein "outsider" heile tida. Kvar gong ho nærma seg hingsten, flaug dei andre hoppene på ho. Og ikkje nok med det, så var hingsten ute etter å ta ho også. (ikkje veit eg kvifor, men det var no sånn)
Hingsten hadde sprunge etter merra mi og jaga ho, til slutt hoppa ho over gjerde Det var eit vanleg nettinggjerde med PIGGTRÅD! Ikkje veit eg korleis ho kom seg inn igjen, men ho gjor i vert fall det. Hingsten gjor det same, og merra mi hoppa over igjen. Eg veit ikkje heilt om ho gjekk på hovudet denne gongen, men uansett så reiv ho seg opp på piggtråden. Ho er full av sår på venstre skulder, og på bringa har ho reve seg.

Eg blei heilt ifrå meg, ikkje blir der føl, og hesten min er full med sår. Heldigvis var det ikkje noko KJEMPE gale, men det er jo ikkje bra for hesten

I dag var siste dagen på skulen, og me skulle bestemme kven som må gå ilag under "polynesa" no på kveldstid til avslutningsfesten for 10'ande klasse. Eg prøvde å stille meg sånn at eg ikkje måtte "danse" med dei gutane eg ikkje ville danse med. Dette gjekk ikkje, og eg måtte så klart danse med den eklaste guten i klassa, han eg ikkje tåler trynet av og ikkje snakkar til! Og ingen ville bytte med meg.. Veit det er litt barnslig å gjere sånn, men der var faktisk nokre gutar eg hadde veldig lyst å gå inn ilag med, men det får eg altså ikkje..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  18:26:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Huff, så leit Ann Lajla.. Så Regina er ikke med føll?
www.hestene.no Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  19:50:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ååå,takk for super duper klemmer her;)så godt å ha dere altså:P
dere er som hestene dere altså,stiller opp bestandig.
så vondt å høre om hesten din oxhovds victoria,den dansen går sikkert greit vet du:)

Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  20:12:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  23:49:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Huff da: Men det er ikke verdens undergang. Tenk på alt du er god til:) Klem fra sør
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  00:38:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
prøver det,men er ikke så lett når man ikke har folk som støtter deg..synes ting blir dobbelt så tungt når man bærer det alene.derfor så kult å ha dere:)
blir mest skuffa over meg til,som bare ikke forstår skolearbeid:/

Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  06:31:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
ville bare si at nå er det en lykkelig tid igjen,i mitt heseblesende liv.for meninga er vel at man også skal kunne dele de gode stundene..?akkurat kommet hjem fra en natt i en bil med en veldig snill,ung "herremann".så når jeg kom hjem trodde jeg at jeg sku få et helvete fordi jeg ikke hadde vekt foreldrene mine,å sagt at jeg reiste.men da jeg skulle gå å legge meg,så roper pappa at jeg skal komme ned.å jeg pleier å alltid bli litt gretten,da søvn går foran det meste.å etter en liten krangel mellom en trøtt maria og pappa før i dag,så skjønte han det nok..men jeg smilte som solen fordi jeg bare er så glad.jo,det han ville var at jeg skulle komme å se på hesta...åå,de lå klin oppå hverandre,å var bare dødsøte.så skulle jeg løpe opp å hente camera for å ta bildet av disse to nurkene mine.så sa jeg til pappa,ha en god dag på jobben..å da ble jeg plutselig beskylt for å være forelska...å ja,jeg er det.jeg har forelska meg på nytt i hesta mine.har vært så mye stress med eksamen og sånn,så har ikke fått tid eller ork til å drive med dem så mye.men når gogutten lå der å spiste gress,å lillemor bare strakte seg ut som den lille bebysen hun er.da sa det klikk for andre gang..elsker dere over alt på jord,nurkene mine.glede meg til etter jeg har sovet litt,for da skal jeg ut å nyte min første sommerferiedag med dere.fint vær ser det ut til å bli å:)men foreldrene mine tro jeg er forelska i han gutten jeg var med..uff,tenk om de har rett da!nei,nå er det kun hest,hest og hest som står på planen:)kom å vær solstråle med meg:P
Gå til toppen av siden

Norm Rigel

» VIP

Skrevet - 20/06/2006 :  10:48:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hi hi...sommeren er forelskenes tid vet du. Kos deg masse. Nyt livet og ungdommen. Du skal se du får en sommer du aldri glemmer;)
Ingen ting er ikke så galt at det ikke er godt for noe:)

Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  12:13:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Mari: Nei, Regina er nok ikkje det. Lurer litt på å vente ei veke eller to, og få veterinær til å ta ultralyd på ho for å sjekke kor ho er i brunst-syklusen. Og få vet. til å gi ei sprøyte. Men eg har ikkje bestemt meg heilt..

Sigyn, brauta og rubin:) : det var Regina det "gjekk gale med"..

Om dykk les i dagboka mi for 18.juni står der kva som skjedde. Gunvor (løkki) har fortalt det ho såg.

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Redigert av - Ann_Lajla den 20/06/2006 12:33:56 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  16:57:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
etter en liten krangel mellom en trøtt maria og pappa før i dag,så skjønte han det nok..
Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Heter du Maria?? Het ikke du noe annet da?

Ann L.: Trist med Regina da..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Speedy As A Bullet

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  19:25:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSpeedy As A Bullet  Svar med kopi av melding
En stor bamseklem til alle sammen som har det både godt og vondt, fra Linda som for tia har det bare godt :)

(feliz)

Takk for den tiden du delte med meg min engel.. Hvil i fred, min Skriver May <3 Gå til toppen av siden

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2006 :  22:11:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
etter en liten krangel mellom en trøtt maria og pappa før i dag,så skjønte han det nok..
Opprinnelig postet av sigyn,brauta og rubin:)

Heter du Maria?? Het ikke du noe annet da?

Ann L.: Trist med Regina da..

Opprinnelig postet av Mari^_^

heter gudhild maria til fornavn.men etter en identitetskrise,om man kan kalle det det.måtte jeg forandre livet mitt,å for å understreke det,bestemte jeg meg for å bare bruke maria..
for meg betyr gudhild:mobbeoffer med selvtillit på lik linje med et gulv,stygg og tykk,uten venner o.s.v.
å maria for meg betyr:happy jente som er glad i livet,å setter pris på hver dag.å har godtatt at gudhilden*kan dukke opp nå og da i livet.men takler det bra alikevel.litt flere venner har hun oxo:)
så ja,bare bruk maria du:)men er like morsomt hver gang når noen som ikke har sett meg på mange år,kaller meg gudhild.å de run dt meg,hvem er det??

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.52 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.