hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gal katt!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Gal katt!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:21:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
http://www.metacafe.com/watch/126289/anyone_speak_cat/

Utrolig morsomt! Selvom jeg luerer på hva den katten vil, ser jo ut som den har vondt eller noe....

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:31:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Hehe, ja jeg så den for første gang i går. Det første som slo meg var om noen står og blåser på katten? :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

DeeDee

» VIP

Skrevet - 17/06/2006 :  12:33:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om denne kansje har vært her på HM før,men la no inn linken eg..flere katter som "snakker".http://www.metacafe.com/watch/77460/talking_cats/ Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:44:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Haha, for en rar katt. ;-P
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 17/06/2006 :  12:56:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser ut som katten er gravid (Eller så er den veldig overvektig) Kanskje den føder?

Gå til toppen av siden

Kristine og Sabina

» VIP

Skrevet - 18/06/2006 :  20:58:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine og Sabina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine og Sabina  Svar med kopi av melding
dakkar lille søte pus:)
Sabina 4-ever In My Heart<33 Gå til toppen av siden

NinjaChristin

United Kingdom

Skrevet - 18/06/2006 :  21:03:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinjaChristin  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinjaChristin  Svar med kopi av melding
Du ser det rett før dem kun filmer ansiktet, at dem har hånden på 'krysset' til katten. Så antakelig klør dem den hardt på bak på ryggen. Vet ikke hvorfor, men de aller fleste katter reagerer når man klør dem der..

Du ser det samme på den andre videon, men den 'i love you' katten

http://www.geocities.com/copernica_c
http://www.geocities.com/gatodelaninja
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  21:10:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Katten min maler noe veldig og blir litt sånn over kosete når jeg klør han der.

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  21:38:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
synes den ikke var så morsom jeg.synes det så ut som katten hadde det vondt..å så overvektig da,stakars pus
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/06/2006 :  22:16:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
det er jo helt klart noen som blåser på den.. tror ikke den lide akkurat.. he he..

skal man mosjonere katten når den blir for tykk?? he he..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  03:45:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
man skal la den være mye ute,å oppmuntre den til å bevege seg ved å leke med den.men viktig å huske på at alle organer er tungt belastet.så katten ikke kreperer i slankingen.for er det viktigste når man slanker en katt.den skal ha vanlig katte for!*maria synes fortsat ikke dette er noe å le av*
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  08:33:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
enig, katter som lager slike lyder er ofte ikke glade. Dette hørtes ut som nåt katten min er rasende.. Ikke så morsomt etter min mening. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 19/06/2006 :  08:57:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Den katta så ikke sint ut. Og før nærbildet så malte den jo og laga små mjauelyder. Tror den blir klødd på krysset. Nå er jeg ikke hundre prosent sikker, men hørte for noen år siden at det er en erogen sone. Så jeg pleier ikke å klø så fælt mye der. Føler det blir litt ekkelt å tenke på hvis det er en erogen sone, og katten liker det på samme måte som når noen tar på våre "gledespunkt"
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/06/2006 :  10:30:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mange hann katter lager sånn lyd når de blir klødd på ryggen ett sted, rett forran halen.

Den filmen DeeDee kom med er mer naturlig. Spessielt de to første kattene.
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 19/06/2006 :  11:36:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Siden de filmer så nærme, og katten ser oppover hele tiden, kanskje noen holder en godbit over hodet på den?
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 19/06/2006 :  15:41:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
det var den siste katten som sa noe med 2long john..." Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.