hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]
 
 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Varmblodstraveren Squirrel!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Varmblodstraveren Squirrel!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

marte+quicky

Innlegg: 350

Skrevet - 15/06/2006 :  18:56:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei! Noen som vet hvor Squirrel er henn i verden nå? Eide litt av hu før, så gav vi hu tilbake til oppdretteren for at han skulle ha hu som avlshoppe. Men han holdt ikke ord, og solgte hu. Så nå lurer jeg på om noen vet hvor hu er, hvem som eier hu, hvordan hu har det, osv. Klem Marte
(PS. Hu er ei brun varmblodshoppe, er vel 9 år nå.)

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no

xxxoooxxx

Norway
Innlegg: 659

Skrevet - 21/06/2006 :  15:23:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Ring Hans og spør selv? Gå til toppen av siden

Irene A

Norway
Innlegg: 354

Skrevet - 21/06/2006 :  19:20:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Hvis ikke jeg tar helt feil, står Squirrel på Hadeland hos en oppdretter. Jeg mener å huske at hun sa hun hadde kjøpt Squirrel. Jeg kan sjekke det opp for deg. Det er i såfall en arbeidskollega av meg som eier henne nå.

Står hun der, har hun det bra! Topp fôring og stell ((:

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

marte+quicky

Innlegg: 350

Skrevet - 21/06/2006 :  20:32:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvis ikke jeg tar helt feil, står Squirrel på Hadeland hos en oppdretter. Jeg mener å huske at hun sa hun hadde kjøpt Squirrel. Jeg kan sjekke det opp for deg. Det er i såfall en arbeidskollega av meg som eier henne nå.

Står hun der, har hun det bra! Topp fôring og stell ((:

Opprinnelig postet av Irene A

Så bra da, hvis hu står der

Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden

Irene A

Norway
Innlegg: 354

Skrevet - 22/06/2006 :  09:29:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIrene A  Svar med kopi av melding
Hei igjen!

Nå har jeg snakket med kollegaen min, og hun eier Squirrel nå. Hun heter Nina Øhre Skiaker, og bor på Gran, Hadeland. Nina er oppdretter til blant andre Millmaker, og Squirrel er forhåpentligvis drektig med Millmaker nå.
Nina sa at du er hjertelig velkommen på besøk, hvis du vil hilse på Squirrel.

Hilsen Irene

Blogg: http://www.hest.no/blogg/?bid=643 Gå til toppen av siden

marte+quicky

Innlegg: 350

Skrevet - 28/06/2006 :  22:25:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så flott da Da vet jeg veffal at hu har det bra Kanskje jeg tar meg en tur innom en dag ja:) Takk for hjelpen!! Klem Marte
Du finner meg på ForumHest!

www.hestene.no
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.