hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Interesse, noen? Claire Lilley, Arthur Kottas!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Interesse, noen? Claire Lilley, Arthur Kottas!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  10:22:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Jeg er en *evig?* teoretiker, og elsker å lære mer, spesielt om hester og ridning, og da spesielt dressur.

Mine interesser går både mot barokk/akademisk/ klassisk dressur, og mot det som skjer rundt i " sportsavdelingen" om dere forstår hva jeg mener.

Har foreløpig overvært et par kurs med Bent B som teorideltaker, men kunne også tenkt meg å prøve noen nye impulser, fra samme tankebaner??

Har kikket litt på denne nettsida her, og lest litt på Bukefalos sitt barokkforum, og har egentlig lyst til å se begge disse trenerne in action.
Det som er litt kjedelig, er at jeg i såfall må dra alene, da ingen rundt meg er interesserte i slikt pt.

http://www.nobynas.se/Kurser.htm

Noen her inne som har lyst til å dra? August, for eksempel?

susanne

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  10:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
:O:O jeg vil=D
men den prisen da:/

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  10:44:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Tjaaa? Som teorideltaker er det vel ikke så ille? Med kost og losji? Det koster jo litt om en skulle vært på hotell og spist ute, utenom også? Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  10:54:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hm, sant det=)
leste forresten at man helst skulle være på middels nivå som rytter, hehe det er altså ikke jeg=)
jeg har fått en enorm interesse for akademisk/barokk i det siste og har tenkt på å delta på kurs med Anne Grundvig også for hun bor jo ikke lange biten unna meg=)

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  11:03:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Åh, har egentlig kjempelyst! Men, så er det de evige pengene da.. og så er det jo et stykke unna. Har desverre nok med andre ting jeg må bruke pengene mine på
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  11:28:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg har sett en video med dem, fra en trening i Danmark, og ja - JEG VIL! Har vært på akademisk ridekunst kurs før, og det hadde vært gøy å prøvd noe i samme gate, men som er litt annerledes likevel!
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 15/06/2006 11:36:53 Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  13:22:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meg vil, meg vil, meg vil, meg vil!!
Dersom ferien til Kaukasus skulle gå ad undas, vil jeg svært gjerne reise...
(aller helst vil jeg oppleve Hr. Kottas, som på en del punkter har en ganske så anderledes ridefilosofi enn Hr. Branderup)

Renate
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  13:54:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
I dont really know too much about that, but I most definitely would like to! Enlighten me if you` like, firebird! =)

*nysgjerrig*

Redigert av - LisaFi den 15/06/2006 13:56:21 Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 15/06/2006 :  13:57:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Tror du kan ta det helt med ro ang det å være på middelsnivå som rytter, Susanne, om du ikke hadde tenkt å ta med deg hesten, da? Jeg er ingen middels-rytter i alle fall, men regner med å få være med som teorideltager fordi. Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  21:28:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehe ja det var det jeg tenkte på, men så er det jo den prisen da!
får bli en annen dag det da
men å dra dit uten hest virker veldig spennende! får se hvor mye penger jeg har til slutten av sommeren, tar mopedlappen nå og den har blitt svindyr

Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.38 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.