hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjernerystelse :(
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hjernerystelse :(
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:55:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Oki, men da kan jeg jo prøve jobbe litt med min "avhengighet" også i samme slengen
Ikke dumt og prøve det også, mer økonomisk også

*Bente løper ut...nei jeg mener går roligt ut på kjøkkenet og lager masse isbiter til og fryse ned*

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  22:42:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Ja da har jeg vært hos legen, og det var heldigvis ikke hjernerystelse
Det som har skjedd er at da jeg ble skallet av Etanec strammet jeg musklene i nakken og fikk et kink (skrives det slik tro?..) i nakken. Det har utviklet seg til en betennelse i muskulaturen fra helt oppe nesten under kraniet til ned ved skulderbladene og nakken.

Dette er årsaken til hodepinen og stivheten i nakken. Så jeg fikk pencilin og beskjed om at mannen min massere meg hver dag der! Noe jeg absolutt ikke har noe imot, he he
Om ikke det hjelper må jeg tilbake til legen og få sprøyte oppe i nakken...

Men hvertfall så kunne jeg fortsette treningen av Etanec om jeg sørget for og bruke solbriller når jeg var ute.
Han sa også at jeg skulle være glad for at det gikk så bra som det gik, hadde jeg ikke strammet muskulaturen hadde jeg endt opp med en kraftig nakkesleng...

Så alt i alt er jeg kjempeglad for at det gikk som det gikk, og at jeg kan få fortsette treningen og fått klarsignal til og kunne starte rittet om 2 1/2 uke

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Cammie

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  23:34:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var bra Bente:) Du får utnytte den vonde nakken din maks for massasje fra mannen da, og minne han på at det var legens ordre;) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  23:41:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Thi hi ja jeg skal gjøre det Selv om han bruker en massasje"greier", men det gjør jo susen det også. Det var faktisk herligt med litt særbehandling, og skal nyte hvert sekund

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  01:48:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
godt å høre..ville bare informere om at det er skjelden man får rideforbud,men jeg ble slengt vegg i mellom av "klassekameratene",å endte med tre hjerne rystelser på en uke.skjer lissom aldri noe med meg når jeg driver med hest:P
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  09:39:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Auda... Det hørtes fælt ut...

Mari^_^

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  11:34:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Så bra at det var det da! Da kan du jo både ri og utnytte å få massasje :) God bedring!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  11:44:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jepp, riktig det Mari, jeg f[r visst i pose og sekk pga skaden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.