hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Skoies!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Skoies!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  00:05:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Bestilt en del fra skoies, men ble dobbel bestilling, så sendte mail med begge bestillings nr og at jeg ville slette den ene... Fått kvitering på begge=( men mail er sendt..

Spm mitt er; Hvor lang tid vil dette ta? gått 2 dager og venter spent! Skrev det at jeg har hørt mye fint om butikken ang å få bestilling fort, så håpte det skjedde her oxo...

Garsy du er verdens beste!

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  00:15:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Godt mulig du allerede har pakken i posten i morgen da, de pleier alltid være kjemperaske med leveringene
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  00:18:39  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
weheee!! Å jeg som skal knekke rygg i morra=( Kansje jg får ridd og knekt rygg på en og samme dag? *håpe på pakke i posten*
Garsy du er verdens beste! Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  11:01:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg bestilte noe på onsdag og venter også i spenning.. hva har du kjøpt da???
mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  11:52:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har kjøpt fluemaske, slik tau grime og ridedekken, skulle egentlig bare ha fluemaska da... å skrev det at jeg håpte at pakken kom fort, noe det oxo gjorde=)

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  11:53:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Du har investert i a??

Altid like gøy å hre hva folk kjøper, har så lyst på såååå massse men må begrense seg..

kjers

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:06:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Altid like gøy å hre hva folk kjøper, har så lyst på såååå massse men må begrense seg..

Opprinnelig postet av Asa Garsy

Ja! Har bestilt fortøy og sprangsjabrak, å når jeg så i handlekurven så skvatt jeg. :P Selv om det er billig på skoies, så blir det fort mange penger. 588kr + porto er jeg nødt til å punge ut med. Men Ponnisen har bursdag, så ..
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:21:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg venter også pakke fra Skoies
Var inne på butikken deres ved Mandal og skulle shoppe før helgen, men dessverre hadde de ikke inne det jeg skulle ha. Men selvfølgelig fant jeg mer, hehe.
Så det ble en bestilling på stigbøyler med tåhette, kjølende leire til bena og et vakkert svart solid og godt fleecedekken med hvite kantebånd hvor jeg skal ha navnet til Etanec på den ene siden.
Gleder meg masse til pakken kommer

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

kjers

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:28:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dekkenet hørtes kjempefint uut
Hva kosta det?
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  13:47:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Bare kr.250.-i butikken og kr.280.- på nettet (pga. noe med porto eller noe slikt det var hun forklarte).
Her er bilde av dekkenet :
http://www.skoies.no/shop.asp?p=2841862

Ser at der ikke står svart på nettet, så det er de kanskje utsolgt for? Men husker det hadde hvitt kantebånd, på bildet ser det ut som det er "gull".

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  16:04:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
Har et slikt et fra jacson jeg... er nesten heeelt likt, bruker det som ridedekken jeg da, kjempefine! Fikk pakka mi i dag, den nydelige tau grima 10000 gangwer penere enn den på nett, alt ble med og som en overalskeklse fikk jeg fluejager i lysblått og mørkblått, veeeldig fornøyd med butikken ja, mye dyrt og mye billig, kan ikke måles med pørisene til hooks, men ettersom skoies er så utrolig rake til å levere så tror jeg at jeg kommer til å bestille myyyye mer der..

Bente; blir ofte slik at man kjøper sye mer ann man egentlig skal ha, og går heller blakk i noen uker=( i alle fall slik her... Shoppomani!

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  11:56:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Jeg kjøpte heller jeg da.. til gamla så hun ikke skulle hoppe over gjerdet.. og en flue jager.. ellers fikk jeg pakke fra høøks på onsdag med disse koppene en t skjorte og to grimer med leietau og fluejager.. venta i 2 og en halv uke på den..

fra skoies bestilte jeg på tirsdag tror jeg og fikk den i dag fredag... jeg skreiv feil oppi her at det var onsdag.. men orker ikke redigere den.. he he..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Asa Garsy

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  12:35:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAsa Garsy  Svar med kopi av melding
okj, ja hooks har mye rart, men skulle tatt seg o nakken ang leveringstiden sin, har nå funnet ut at jeg har lyst på eskadron belegg... noen som ha som vil bli kvitt? veit dette ikke er salgs forum, men *smile pent*

Skoies hadde i alle fall mye pen og fine kjøreselerm skal jeg på kjøre kurs med garsy skal jeg kjøpe en slik billig sele, bare for å se...

belinda1982

» VIP

Skrevet - 16/06/2006 :  17:34:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidebelinda1982  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressebelinda1982  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bare kr.250.-i butikken og kr.280.- på nettet (pga. noe med porto eller noe slikt det var hun forklarte).
Her er bilde av dekkenet :
http://www.skoies.no/shop.asp?p=2841862

Ser at der ikke står svart på nettet, så det er de kanskje utsolgt for? Men husker det hadde hvitt kantebånd, på bildet ser det ut som det er "gull".

Opprinnelig postet av Bente_og_Etanec

Lekkert!Får vi se bilde senere da?Med brodering og hele pakka?
Venter spent

http://www.belinda1982.piczo.com Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  17:40:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeppz, klart det
Men kan ikke få hentet ut pakken før tirsdag, men bilde skal komme så snart pakken er i stallen

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 16/06/2006 :  17:57:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
oi, dere skremmer meg! bestillte pakke fra hööks for noen dager siden. da kommer
vell ikke den før sommer ferien
regningen lå på 2700 enda alt jeg bestillte var på tilbud!.. så det ble mye tilsammen jeg, memma, og 2 venner bestillte oss.

bestillte:

2 ridebukser
2 salvesker
1 par senebeskyttere
1 par gummikopper
2 gensere
1 jakke
1 martingal
4 treningskjeggler
1 voilock
1 børste
1 veske

kommer ikke på noe mer... får håpe det som kommer er bra!

ble litt ute av temaet, skoies.. men men..

Gjør livet til en fest,
ri ISLANDSHEST

----4ever----

Never give up on the things that make you smile!
Redigert av - KarenG den 16/06/2006 17:58:00 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.