hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stille ut hest på noen dagers varsel..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Stille ut hest på noen dagers varsel..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/06/2006 :  23:52:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jadda. Tikket inn en melding på telefonen min nettopp, fikk forespørsel om å stille ut en 4 årig connemara hoppe på uoffisiell utstilling på lørdag. Iflg. eier er merra snill og grei, men noe hissig og stresset når hun er ute blant mye folk og hest. Det høres ut som at hun er litt lik Miss i faktene, og Miss har jo ikke "drept" meg enda så..

Råd til hva jeg bør gjøre med henne før jeg stiller henne? Har fredagen på å forberede meg..

www.hestene.no

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  01:07:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Hvis det er mulig kan du jo få en del folk (stalljenter) til å stå ute og klappe og skravle mens du øver på å mønstre henne, og stille henne i åpen form. Mønstre i skritt og trav, og prøve å få henne til å holde fokus på deg og deres.
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  09:53:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Møt opp tidlig på utstillingsområdet så hesten har mulighet til å venne seg til "forholdene". Og selvfølgelig øv på å mønstre og å stå i ro/stille korrekt opp. Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  11:44:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Hun er alleredevant til å bli mønstret, heldigvis. Tenkte på å bruke fredagen til å bli kjent med henne, strigle og kose, og deretter dra tidlig lørdag til utstillingsplassen. Vi krysser fingrene :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 15/06/2006 :  14:00:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
lykke til:)
-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  14:34:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Lykke til
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Tone&Svartn&Arni!

» VIP

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  14:50:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTone&Svartn&Arni!  Svar med kopi av melding
sier: Lykke til:)
husk å si hvordan d gikk da;D

Tone,Svarten å Arni<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/06/2006 :  15:21:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Herregud, mønstret henne nå nettopp.. Trodde at Miss var en gal energibomde, men nå har jeg møtt ei som er verre gitt.. Dette blir "morsomt" :P
www.hestene.no Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.06 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.