hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Kornsirkler???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Kornsirkler???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Torpedo

Norway

Skrevet - 31/08/2006 :  07:08:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Kornsirkler har jeg faktisk ikke så stor formening om. Om det er laget av mennesker eller noe mer uvanlig. Men det jeg vet er at de ofte blir laget på en måte at det er lett å lage. Matematisk. Om man strekker en strek gjennom kornsirklene, så er det lett å få tingene beint og likt.

Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men dere ser det er likt. Hadde det vært ett ark og vi hadde brettet det sammen, hadde det i midten klaffet likt. Det ble ganske vanskelig å forklare, men i alle fall, med litt matematikk så er det lett som ingenting å lage kornsirkler. Det finnes ett eget "firma" som lager kornsirkler, for å se likheter med kornsirkler som er påstått ikke lagd av mennesker. Kan ikke si de kornsirklene har mye forskjell, om det er forskjell i det hele tatt.

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  00:35:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
men facinert,det er vi!!:)
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Wiindy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/09/2006 :  16:06:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWiindy  Svar med kopi av melding
Åssen får man gjort det helt likt da? Noen dukker jo opp over natten eller så? Har man med seg målebånn da?
Savner deg Windy<'3<33 Gå til toppen av siden

Blesapiami

» VIP

Skrevet - 01/09/2006 :  21:35:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh dette er kjempe facinerende!!!!!
finnes så mange teorier om dette!! noen mener at det er beskjeder fra andre vesner om at jorden snart skal utvikle seg og bli en større del av universet, altså at menneskene utvikler seg til å kunne leve på en annen måte osv... er så dårlig på å forklare :P men jeg tror så absolutt at noen av disse er laget av noe der utenifra!! sef er det jo mennesker der ute som vil kødde med oss, men har ikke noen faktisk vært bevist om at det umulig kan ha vært laget av mennesker osv?... Åå blir så oppglødd av dette... hihi... =)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.